.

Beantwoord

Waarom heeft mijn zoon gratis MB's ontvangen?

  • 1 March 2016
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

Badge
Hallo, ik kreeg vanmorgen een mailtje dat mijn 1000 gratis MB's werden geactiveerd. Ik was zeer verbaasd, wist niet waarom. Nu blijkt dat ze bij m'n zoon zijn bijgeschreven, ook prima (hij is nog onder de 18, vandaar dat zijn mailtje bij mij terechtkomt. Maar nu vraag ik me af, waarom hij wel en ik niet? Moet ik daar iets voor doen? Namens mijn zoon bedankt voor dit cadeau! Groetjes, Miranda'.
icon

Beste antwoord door Ray 1 March 2016, 15:12

Bekijk originele reactie

5 reacties

Elke 12 maanden dat de aansluiting actief is, dus als men klant is krijgt men deze 1000 MB's. Kan het zijn dat uw aansluiting eerder was dan die van uw zoon waardoor u nu niet aan uw Simyaardag zit?

Deze actie is net nieuw overigens.
Badge
Beste Raytje, bedankt voor je reactie, de mail hierover zat in mijn spamfilter zag ik net. Ik ben al langer bij Simyo dan mijn zoon dus dat zal het dan zijn. Ik wacht mijn Symjaardag gewoon af!
Badge
Ik heb nog nooit wat gekregen en heb al Simyo sinds dat ze bestaan maar als ze niet snel reageren niet lang meer,tegenwoordig zjjn ze groot en gaat het net als bij andere providers meer mis nou jammer want was altijd tevreden.
Badge
Beste Bromnozzem, gewoon even wachten totdat je ook op je jaarlijkse afsluitdatum zit. Het is namelijk een nieuwe actie!
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Miertje,

Welkom op het Simyo forum.

Het was inderdaad de Simyaardag van jouw zoon, vandaar dat hij deze maand 1000 MB van ons cadeau krijgt. We zijn pas geleden met deze actie begonnen, dus ook jij komt nog aan de beurt 😉
Ik wens je zoon in ieder geval veel plezier met zijn extra MB's!

@Bromnozzem deze actie geldt natuurlijk voor jou, alleen valt jouw Simyaardag in een andere maand. Ik begrijp niet precies waarom je nu ontevreden bent. Misschien dat je dit kunt uitleggen?

Groetjes,
Sean

@Raytje bedankt weer voor je uitstekende antwoord!

Reageer