.

Beantwoord

Waarom heb ik hoogverbruik bij het maken van reservekopie?

  • 15 February 2024
  • 6 reacties
  • 29 Bekeken

Badge

Goedenavond
Ik heb net een reservekopie gemaakt van mijn telefoon. Nu krijg ik van Simyo toe horen dat ik minimaal 5000 mb heb verbruikt hiermee. Hoe is dit mogelijk als mijn telefoon via een kabel aan mij laptop is gekoppeld en mijn laptop met WiFi is verbonden? En ook op mijn telefoon stond de WiFi aan.

Admin: Titel aangepast vanwege betere vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Amy 16 February 2024, 09:51

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Yvetterld,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat je hier vragen over hebt. 

Dit heeft mogelijk te maken met Wifi-assistentie. In dit topic geef ik hier meer uitleg over en hoe je kan voorkomen dat er 4G wordt gebruikt als de Wifi aanstaat. Voor nu heb ik gratis 1000 MB gekoppeld aan jouw account. Dit kan je activeren wanneer je wilt via Mijn Simyo (app) > Overzicht. 

Hopelijk geeft dit je meer duidelijkheid. 

Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag! 

Groetjes,
Amy

Badge

Beste Amy, 

Bedankt voor deze suggestie.

 

ik weet (nog) niet wat de extra kosten gaan worden, maar dat zal meer zijn dan dat ik zelf een bundel van 1000mb zou kopen. Is er een mogelijkheid dat jullie de kosten vergoeden? Dit is een buitenproportioneel verbruik, waar ik zelf niets aan kan doen. Zelfs het downloaden van een film kost niet zoveel data!  

 

Met vriendelijke groeten,

Yvette

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Yvetterld,

Bedankt voor je reactie. Ik zie bij jouw aansluiting geen kosten terug en die zouden direct zichtbaar moeten zijn. Zo te zien heb je op tijd extra MB's bijgekocht! Mocht het om een ander telefoonnummer gaan dan kan je mij een privébericht sturen met het juiste nummer. 

Groetjes,
Amy

Badge

Dat zou heel fijn zijn.

Ik zie dat er voor het laatst bij mijn MB’s gemeten is op 15-2 om 21.19 uur. Kan het zijn dat daarom de kosten nog niet verwerkt zijn?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Yvetterld,

Bedankt voor je reactie. Dit is inderdaad ook wat wij zien. Tussen de tweede waarschuwing sms en het aanschaffen van extra MB is er geen data buiten de bundel verbruikt dus het is in orde! 

Mocht je toch iets opmerkelijks zien in Mijn Simyo dan hoor ik het graag 😊.

Groetjes,
Amy

Badge

Oké, dan is het helemaal duidelijk. Dank je wel voor je hulp

 

fijne dag en alvast een fijn weekend

Reageer