.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internetverbinding?

  • 2 November 2016
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

ik heb vanaf een maand geleden geen internet op mij telefoon. ik kreeg melding gebroken verbidingen?
icon

Beste antwoord door Ilias 3 November 2016, 10:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +5
Hoi manuel69,

Welkom op 't Simyo Forum!

Wat vervelend dat je niet kunt internetten sinds een maand! Dat is natuurlijk niet de bedoeling.

Gister heb je ook een bericht via Facebook gestuurd waarop ik heb geantwoord. Ik heb een reset uitgevoerd op de instellingen van je simkaart, wat betekent dat je een simkaart opnieuw aangemeld wordt op het netwerk. Heeft dit gewerkt?

Anders kun je ook nog handmatig het KPN-netwerk selecteren. Werkt dit ook niet, probeer dan eens je simkaart in een ander toestel te plaatsen en een andere simkaart in je eigen toestel.

Graag hoor ik van je wat het resultaat is geweest!

Ik raad je aan om het contact te houden op één kanaal zodat we je beter en effectiever kunnen helpen.

Is dat goed?

Groetjes,
Ilias
het heeft allemaal helaas niet gewerkt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Manuel69.

Wat vervelend dat het niet gewerkt heeft! 😞 Ik raad je dan aan om via de handige Toestelhulp tool je internetinstellingen te controleren. Je selecteert op die pagina je toestel, en daarna klik je op 'Internet'. De stappen die je dan te zien krijgt zijn visueel, dus je kunt daarin haast de mist niet in gaan. Wil je daarna nog even je toestel uit en aan zetten?

Als dat niet helpt, dan wil ik je vragen om je simkaart tijdelijk in een ander toestel te plaatsen en andersom. Merk je dan een verschil? Kun je dan nog steeds niet internetten, of opeens toch wel?

Ik hoor het graag van je! We gaan dit samen oplossen :)

Groetjes,
Jihane

Reageer