.

Beantwoord

Waarom heb ik geen internetverbinding?

  • 22 April 2016
  • 3 reacties
  • 114 Bekeken

Ik heb een internetbundel gekocht van 100 MB voor 30 dagen maar de verbinding lukt niet.
icon

Beste antwoord door Caspar 23 April 2016, 15:36

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi rozendaal,

Welkom op het forum!

Wat vervelend dat je niet kunt internetten met je nieuwe internetbundel.

Ik heb je internet gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft gewerkt. Verder zul je moeten kijken of je internetinstellingen goed staan in je toestel. Klik hier om te kijken hoe je deze moet instellen voor jouw toestel!

Ik hoop snel goed nieuws van je te krijgen :D

Groetjes,
Caspar
Bedankt! Het is gelukt!
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Rozendaal,

Super dat het gelukt is!! Veel plezier met je MB's :D

Groetjes,
Caspar

Reageer