Beste antwoord door Caspar
Bekijk originele reactieWaarom heb ik geen internetverbinding?
Ik heb een internetbundel gekocht van 100 MB voor 30 dagen maar de verbinding lukt niet.
Hoi rozendaal,
Welkom op het forum!
Wat vervelend dat je niet kunt internetten met je nieuwe internetbundel.
Ik heb je internet gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft gewerkt. Verder zul je moeten kijken of je internetinstellingen goed staan in je toestel. Klik hier om te kijken hoe je deze moet instellen voor jouw toestel!
Ik hoop snel goed nieuws van je te krijgen :D
Groetjes,
Caspar
Welkom op het forum!
Wat vervelend dat je niet kunt internetten met je nieuwe internetbundel.
Ik heb je internet gereset en opnieuw aangemeld op het netwerk. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of het heeft gewerkt. Verder zul je moeten kijken of je internetinstellingen goed staan in je toestel. Klik hier om te kijken hoe je deze moet instellen voor jouw toestel!
Ik hoop snel goed nieuws van je te krijgen :D
Groetjes,
Caspar
Bedankt! Het is gelukt!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.