.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 4G op m'n iPhone 6?

  • 11 December 2014
  • 8 reacties
  • 3460 Bekeken

Hallo simyo,

Ik heb sinds afgelopen november een iphone 6 aangeschaft. Hierbij heb ik ook mijn internet bundel met 4G voorzien. In de maand november deed dit het prima, maar nu sinds 1 december kan die geen 4G meer vinden.

De instellingen voor 4G zijn goed ingesteld op de iphone. Heb deze al aantallen keren gereset, maar zonder succes.

Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen.

Groet, Mike
icon

Beste antwoord door Ernst 12 December 2014, 12:38

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Hi Mike,

Staat 4G wel aan bij Settings->Cellular->Enable 4G ?

De APN voor 4G is normaalgesproken portalmmm.nl of KPN4G.nl

Als dat allemaal klopt kun je als laatste hulpmiddel nog even naar Instellingen -> Algemeen en dan helemaal onderin 'reset' klikken op 'Reset netwerk instellingen'
Het 4G knopje staat aan, de APN is portalmmm.nl en heb hem ook al een aantal keren geprobeerd te resetten, maar tevergeefs.
Reputatie 4
Badge +4
Check even in Mijn Simyo of 4G deze maand wel aanstaat.
Ja, hij staat aan.
Reputatie 4
Badge +4
Vreemd! Denk dat een van de Simyo medewerkers morgen je aansluiting na zouden moeten kijken. Komt goed!
Reputatie 5
Badge +11
Hi 19mike95, welkom op het Simyo forum :)

Fijn dat ahmed_a je al zo goed heeft kunnen helpen, alleen lag het probleem net op een plek waar hij niet kan kijken...
Kennelijk was je aansluiting van 4G teruggesprongen naar 3G en dan werkt het niet, zoals je ondervonden hebt.

Ik heb dit nu handmatig aangepast en wanneer je je telefoon opnieuw opstart heb je 4G.

Kun je nog wel even laten weten of het écht zo is?


@ahmed_a, dank je voor de assistentie!
Hij werkt nu weer prima!

Bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 4
Badge +10
Hi 19mike95,

Top dat hij weer werkt! Bedankt dat je het doorgeeft aan ons 😮

Reageer