.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 4G meer na "upgrade"?

  • 21 May 2015
  • 6 reacties
  • 671 Bekeken

Tijdje gelden email gehad van Simyo waarin verteld werd dat ze de 4G snelheid gaan verhogen en dat je een SMS krijgt wanneer dit voor jou geldt. SMS heb ik al een tijdje geleden gekregen maar nooit telefoon herstart. 4G werkte nog gewoon en had niet veel haast om die nieuwe snelheid te krijgen.
Afgelopen dinsdag om andere reden toch de telefoon herstart en sindsdien krijg ik met geen mogelijkheid 4G meer op mijn telefoon. Zelfde instellingen op mijn telefoon waarmee het tot vorige week wel gewoon werkte en op mijn Simyo staat 4G ook nog gewoon aan. Heb de telefoon al meerdere malen 15+ minuten uit gehad. Is er nog iets anders wat ik kan doen/proberen van mijn kant om 4G weer aan de praat te krijgen?
icon

Beste antwoord door MichD 21 May 2015, 18:50

Bekijk originele reactie

6 reacties

Bij die 15 minuten uitzetten, heb je toen ook de Simkaart even uit je toestel gehaald? Zo niet, probeer dat ook eens. 🙂
Telefoon heeft minimaal een uur uitgestaan zonder simkaart en... nog steeds geen 4G 😞
Ik raad je aan om te wachten op de reactie van een moderator die kan je beter informeren en verder helpen. Telkens een bericht geven op dit topic helpt jouw probleem op te lossen niet. Dus tel maar gerust binnen 24 uur op werkdagen.
Ik heb hetzelfde probleem! Hoe op te lossen? Mvg
Reputatie 4
Badge +8
Beste Tuoni & Mkru,

Er is momenteel een storing bij een groep klanten die "Flex 4G" bij hun abonnement hebben toegevoegd.
Het telkens opnieuw opstarten en instellingen wijzigen helpen hierbij niet, aangezien het probleem op het netwerk zit.

In de volgende topic: https://forum.simyo.nl/4g-100/sprake-4g-storing-28046
Kun je aangeven dat jouw aansluiting er ook last van heeft, zodat de moderator jouw nummer kan meenemen bij het verhelpen van dit probleem.
Ook houden de moderators via deze topic je op de hoogte, omtrent nieuwe ontwikkelingen en oplossingen.

Aan forumgenoten "Raytje" en "Friesian", neem ook een kijkje op genoemde topic, zodat ook jullie andere klanten met 4G problemen daar naar door kunnen verwijzen.

Nogmaals, het telkens opnieuw opstarten van je smartphone, instellingen wijzigen of resetten helpt dus niet.
Volg de aanwijzingen en oplossingen van de moderators via topic:
https://forum.simyo.nl/4g-100/sprake-4g-storing-28046
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Tuoni en Mkru, welkom op ons forum!

Voor de overzichtelijkheid heb ik dit topic verplaatst naar het subforum 4G.

Voor het 4G probleem dat jullie ervaren, houden we jullie op de hoogte in het topic waar MichD naar verwijst. Waarvoor dank!

Reageer