.

Beantwoord

Waarom heb ik geen 4G?

  • 19 March 2017
  • 2 reacties
  • 219 Bekeken

Badge +2
Ik heb mijn bundel aangepast en ook 4G aangepast.
Ook heb ik het stappenplan gevolgd om mijn telefoon in te stellen.
Dit had mijn iphone 6 plus zelf allemaal al goed gezet.
5x aan en uit gedaan want kreeg geen 4G
Bleek dat ik een simkaart had die met een 2 begon dus al heel lang bij simyo😀
Nieuwe kaart gekregen en erin gedaan en weer opnieuw opgestart.
Maar tot op heden nog steeds geen 4G☹️

En ik ben niet de enige want ook mijn zoon met iphone 6 plus en mijn man met samsung hebben geen 4G
icon

Beste antwoord door Jihane 21 March 2017, 10:02

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je hebt al meerdere reacties hierover geplaatst.
https://forum.simyo.nl/4g-100/4g-werkt-niet-37735/index1.html#post158002
Het wordt gelezen en je wordt geholpen...
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jackrussel,

Wat stom dat je op dat punt nog steeds geen 4G had! Ik zie in het andere topic dat je probleem intussen verholpen is 🙂 Fijn!

Zoals Friesian zegt is het niet nodig om op meerdere plekken hetzelfde bericht te plaatsen. We reageren overal op, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.

@ Friesian, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane

Reageer