.

Beantwoord

Waar komen mijn internetkosten vandaan?

  • 17 September 2016
  • 20 reacties
  • 303 Bekeken

Badge
ik wil niks voor recklamen betalen omdat ik onlijn ben betaal ik onkosten ,waroom heb je internet om mensen te oplichten?????????????
icon

Beste antwoord door Jihane 18 September 2016, 17:49

Bekijk originele reactie

20 reacties

Badge
Is het zo makelijk geld te ontvangen kan ik ook zo iet veziening Wie kan mij helpen..........
Reputatie 7
Badge +7
Sorry, maar hier begrijpt niemand iets van. Leg nu eerst eens uit wat je vraag is.
Badge
IK ben onlijn gewest en iderekeer €9 bijna maal 4 moet ik betalen is dat normaal????
Heb je wel een internet bundel? En zo ja, zit je daar niet overeen? Er is in ieder geval geen sprake van oplichting. Alle kosten worden namelijk netjes aangegeven.

https://www.simyo.nl/tarieven/sim-only
Badge
nieet 5 munuten 8.33€ is dat normaal en waarom kerijg ik geen waarschuwen
Badge
is dat normaal even onlijn terwijl ik thuis was en huis gebruik ik wifi .
Badge
4 maal 8.33€ paar muniten onlijn zijn .
Is dat normaal
Het kan zijn dat de Wifi verbinding zwak of weggevallen was. Als internet van Simyo dan ook aan staat gaat de telefoon daar op verder. In de telefoon is vaak te zien waardoor er zo veel MB's verbruikt zijn. Dus ja, het kan wel, maar mijn eerdere vraag is ook niet volledig beantwoord.
Badge
bel op 06********
Badge

Badge
ik wil weten waar wie hoe kan zo veel betalen
Het is niet toegestaan op het forum om persoonlijke gegevens zoals telefoonnummers te plaatsen.

Ik ben overigens geen medewerker van Simyo, dus bellen doe ik je niet 🙂
Reputatie 7
Badge +9
En waarom blijf je in het andere topic doorgaan? Dat maakt de zaak niet overzichtelijk.
En waarom blijf je in het andere topic doorgaan? Dat maakt de zaak niet overzichtelijk.

Nieuw topic is ook weer geopend.. Vlaggetje gebruikt :)

https://forum.simyo.nl/stel-vraag-57/oplichters-35820
Reputatie 7
Badge +10
Hi H.o Can,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat vervelend dat je internetkosten hebt gemaakt zonder dat je je daar bewust van was! Ik heb je vandaag ook via Twitter gesproken, en ik zie ook dat je dit topic hebt geopend (zoals Raytje zojuist zei). Ook ben je via e-mail geholpen. Je hebt namelijk onverhoopt internetkosten gemaakt, en mijn collega's hebben je vriendelijk een coulance aangeboden. Geen zorgen dus! Deze kosten zullen verrekend worden met extra MB-bundels.

Mocht je nog andere vragen hebben, laat je dat dan weten? Graag via één kanaal, want het is juist inefficiënt om via allerlei wegen dezelfde vraag te stellen. Dankjewel!

@ Wimj12, Franswon en Raytje: Dank voor het antwoorden!

Groetjes,
Jihane
Badge
ik niks aan kletsen ik wil weten wie oplichter is waar en wie waarom moet ik betalen wil ik wetem?
Reputatie 5
Badge +9
Hoi H.o. Can,

Mooi dat je nu hier reageert, maar jammer dat je ons oplichters noemt. Het verbruik is namelijk terecht geregistreerd. Verder hebben we je ook een coulance gegeven. Je hebt hier een uitgebreide e-mail over gehad. Als je nog vragen over de coulance hebt of over iets anders, dan kan je die stellen door te reageren op de e-mail.

Groetjes,
Caspar
Badge
Jij begrijp mij niet dit gaat niet om de limiet gaat om per 2 muniet 8 ik ben niet stom die geld te betalen kijk eerst welke app en waarvoor zo veel geld btalen ik wil weten wie de oplichter is¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Reputatie 7
Badge +9
Er is geen oplichter. Een programma op jouw telefoon heeft veel data gebruikt. Alleen jij kan nakijken welke app dit heeft gedaan. Simyo mag wettelijk niet kijken wat voor soort data is gebruikt. Het herhaaldelijk gebruik van het woord oplichter (oplichting is iets wat strafbaar is) maakt deze discussie heel onvriendelijk.
Als je de aangeboden coulance niet aanvaardt zal je gewoon het totale bedrag moeten betalen.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi H.o. Can,

Mijn collega via Twitter heeft je uitleg gegeven over de situatie en jouw coulance. Je hebt dus een coulance gehad. Is dat zo duidelijk? Het is overigens niet fijn dat je ons oplichters noemt, terwijl we je juist een coulance hebben gegeven ook al zijn de kosten terecht aangezien er verbruik is geweest.

@franswon, heel erg bedankt voor je hulp en reactie.

Groetjes,
Caspar

Reageer