.

Beantwoord

Waar komen mijn internetkosten vandaan?

  • 17 September 2016
  • 11 reacties
  • 170 Bekeken

Badge
terwij heb wifi ik en toestel schakeld naar 4g en voor 1.5gb bij na 45 € extra betalen ik weten hoe en waar waarom wie ...........¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
icon

Beste antwoord door Jihane 18 September 2016, 17:51

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi H.o. Can,

Wat vervelend dat je internetkosten hebt gemaakt zonder dat je dat wilde! Ik heb jouw vraag vandaag beantwoord via Twitter, en zojuist ook via dit topic. Let je er in de toekomst op dat het niet nodig is om dezelfde vraag meerdere malen (via diverse kanalen) te stellen? Dan word je op de snelste manier geholpen :)

Groetjes,
Jihane
Badge
nou al weer in tien minuten €309,36 en ze hebben telefoon afgesloten
Is dat normaal...............
Reputatie 7
nou al weer in tien minuten €309,36 en ze hebben telefoon afgesloten
Is dat normaal...............


Beste,

Of het normaal is dat een telefoon wordt afgesloten? Ja, dat kan gebeuren in het geval van 'hooggegebruik/-verbruik'.

Maar of het normaal is dat je in 10 minuten ruim EUR 300,00 aan data verstookt? Nee, dat is NIET mogelijk. Zelfs niet met de meest snelle 4G verbinding!

In de meeste moderne telefoons kun je zien waaraan de data is verstookt. Check jouw telefoon eens om te zien wie/wat in jouw geval de boosdoener is.
Badge
dat klopt niet ik wil weten wie de oplichter is je kan wel rekenning brengen maar niet zien wie is ik was in auto rij die tijd dus ik kan niet internetten ,,,,,,,,
Reputatie 7
Je spreekt over 'oplichterij'. Wie licht volgens jou de zaak op??

Een smartphone is in de regel 24/7 verbonden met het internet. In deze tijd wordt continue gecheckt op updates, nieuwe berichten, etc etc. Veel kun je overigens aan- of uitschakelen.

Nogmaals, check je telefoon eens om te zien wie/wat er debet is geweest aan je overmatig dataverbruik!!!

NB Het is natuurlijk niet netjes om over oplichterij te spreken als je dit niet kunt onderbouwen!
Badge
dit heb bij andere ook gehad iedere vrijdag 12 4 maal berich of sms €40 bij na 2 maanden geduurt wie de oplichter was. maar ik krijg rekening moet betalen dus doe ik niet.............
Badge
iedere vrijdag 12 uur 4maal sms €40.........
Reputatie 7
Om eerlijk te zijn, ik begrijp niet heel erg veel wat je nu bedoelt. Gelet op je naam ben ik bang dat hier sprake is van een taalbarrière...:(

Heb je Simyo al eens telefonisch benadert? Misschien kan in een persoonlijk 1-op-1 gesprek uitleg worden gegeven!

NB Wat je vooropgesteld niet moet vergeten is dat Simyo haar facturen stuurt op basis van haar netwerkgegevens. Zodra er netwerkverkeer is gemeten gaat de teller lopen en wordt deze in rekening gebracht via de databundel of (aanvullend) als rekening achteraf als er buiten-de-bundel-kosten zijn gemaakt of indien er helemaal geen bundel is.
Badge
ja berijp toch niks wie betaald voor tien minuten €309,36 omdat onlijn is¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿¿
Reputatie 7
Bel even met de Klantenservice!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi H.O. Can,

Wat vervelend dat het nog steeds niet helemaal duidelijk is waar je dataverbruik door komt! Is het wel helder dat je een coulance hebt gekregen? Vandaag heeft Caspar jou meerdere malen geprobeerd te bellen, om deze zaken uit te leggen. Helaas heeft hij je niet aan de lijn kunnen krijgen.

Een andere college heeft jou vorige week wel via de telefoon gesproken! Hij heeft je toen uitgelegd hoe jij je telefooninstellingen het beste kunt instellen. Was dat wel een duidelijk gesprek voor je?

Let je erop dat het niet handig is om op meerdere plekken reacties te plaatsen over hetzelfde? Als je dat wel doet, dan loopt alles door elkaar heen. Zullen we voortaan in het originele topic hierover doorgaan?

Als alles nog steeds onduidelijk is en je liever telefonisch hoort hoe de vork in de steel zit, raad ik je aan om contact op te nemen met de telefonische klantenservice.

@ RicoK: Dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer