Dankjewel voor de link.
Alle stappen heb ik uiteraard gedaan en heeft niets geholpen.
Uiteindelijk een oude iPhone 6 uit de kast gehaald en hierin werkt de simkaart goed.
Dus conclusie is duidelijk. De iPhone mag met pensioen.
Â
Hoi @Retro René,
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @J.D.L. je al heeft geholpen en dat je hebt ontdekt dat je iPhone het niet meer doet. Zoals je zelf al aangaf, kan de iPhone 11 nu inderdaad met pensioen . Mocht ik je verder nog ergens mee kunnen helpen, laat het me gerust weten.
@J.D.L., bedankt voor je hulp!Â
Groetjes,
Seren
Hallo Seren
Dank voor je bericht.
Ik merkte op mijn nieuwe iPhone 14 dat verbinding toch wat lastiger wordt opgebouwd dan ik gewend ben.
Hoewel de simkaart nog maar 2 maanden oud (vorige was verouderd) is heb ik gisteravond een nieuwe besteld.
Benieuwd of dit verschil maakt
Hoi @Retro René,
Bedankt voor je bericht. Wat vreemd dat je lastig een stabiele verbinding krijgt met de iPhone 14! Ik ben benieuwd wat de nieuwe simkaart zal doen. Laat je het ons weten tegen die tijd?Â
Ik hoor het graag.
Groetjes,
Amy
Zelfde problemen met iphone 11 sinds een paar dagen. Vermoed dat het aan de software van apple ligt omdat ik ook na alle mogelijke oplossingen geen resultaat heb.
Hi @Tim12345,
Bedankt voor je reactie. Vervelend dat je hetzelfde probleem hebt!
Ik zie dat je al een reactie hebt geplaatst onder dit topic hierover. Het is niet helemaal de bedoeling om onder meerdere topics te reageren met dezelfde vraag/issue. Je kunt onze huisregels eventueel hier teruglezen.Â
Ik zie je privébericht graag tegemoet!
Groetjes,
RoeqajjaÂ
Hoi @Retro René,
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @J.D.L. je al heeft geholpen en dat je hebt ontdekt dat je iPhone het niet meer doet. Zoals je zelf al aangaf, kan de iPhone 11 nu inderdaad met pensioen . Mocht ik je verder nog ergens mee kunnen helpen, laat het me gerust weten.
@J.D.L., bedankt voor je hulp!Â
Groetjes,
Seren
Hallo Seren,
Toch blijkt het probleem met de iPhone 11 en 4G bij Simyo / KPN te liggen.
Zie topic https://forum.simyo.nl/bellen-sms-en-netwerk-en-nummerbehoud-85/storing-of-telefoon-probleem-47938
Roeqajja zegt hierover het volgende:
Wij krijgen jammer genoeg van steeds meer klanten te horen dat zij dit probleem ook hebben. Ik heb zojuist te horen gekregen dat er een update aan het netwerk was waardoor sommige klanten met iPhone 11 hierdoor problemen zouden ervaren. Momenteel wordt dit nog verder onderzocht door onze Netwerkspecialisten.
Is het probleem na de netwerkupdate inmiddels opgelost?
Ik heb een nieuwe telefoon gekocht maar blijkbaar was dat niet nodig geweest !
Zie graag een bericht tegemoet.
Mvg René
Hoi,
Sinds een week ook hetzelfde probleem. Ik heb een dualsim en heb ook het probleem met het andere netwerk wat ook kpn is.
Er staat wel dat ik 4g heb maar werkt niet en schakelt soms ook over naar E.
Bellen is ook een probleem.
Zowel iPhone als beide simkaarten net een jaar oud. Simyo/kpn is een e sim.
Hoor graag wat de oplossing is.
Gr SabineÂ
Hoi @Retro René,
Bedankt voor je bericht. Ik heb je zojuist even een privébericht gestuurd.Â
Groetjes,
Amy
Hoi @SabineH,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je ook problemen ervaart met jouw iPhone 11! Helaas is het probleem nog in onderzoek bij de Netwerk Specialist. Zodra er meer bekend is over het onderzoek zullen we dat delen in dit topic.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
Amy
iPhone 11 chip samen KPN lijken het probleem. Lees hier de uitlegÂ
Hoi @AmyÂ
Ik heb sinds juni vorig jaar een iphone 11 en het internet deed het altijd totdat ik 2 weken geleden de laatste apple udate deed toen was het klaar een en al ellende met m'n 4G verbinding.
Mijn vraag is hebben jullie al eens contact opgenomen met apple met dit probleem, aangezien het juist de iphone 11 betreft?
mvg Erik
Hoi @AmyÂ
Ik heb sinds juni vorig jaar een iphone 11 en het internet deed het altijd totdat ik 2 weken geleden de laatste apple udate deed toen was het klaar een en al ellende met m'n 4G verbinding.
Mijn vraag is hebben jullie al eens contact opgenomen met apple met dit probleem, aangezien het juist de iphone 11 betreft?
mvg Erik
Hoi @Erik B,
Het klopt inderdaad dat er momenteel problemen zijn met de iPhone 11 toestellen en slechte verbinding. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak.
Er wordt op dit moment keihard aan een oplossing gewerkt. Op dit moment is mijn advies om tijdelijk een leen toestel te gebruiken (indien mogelijk) en zoveel mogelijk proberen te bellen over wifi. Zodra er een update of oplossing is zullen wij dit uiteraard met onze klanten communiceren. Uiteraard zullen wij tegen die tijd nog met een passende coulance komen.Â
Ik nogmaals benadrukken dat dit onze hoogste prioriteit heeft en dat de technische afdeling en de netwerk specialisten er alles aan doen om het zo snel mogelijk op te lossen. Als er in de tussen tijd vragen zijn hoor ik dat graag.
Groetjes,
Seren
Sinds een paar weken ook problemen met internet 4G met mijn iPhone 11. Alle stappen uit het stappenplan meerdere keren uitgevoerd.Â
Hoi @iPettie,
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat je ook netwerkprobleem ervaart met je iphone 11.
We zijn momenteel druk bezig met het oplossen van dit probleem.
Wil je mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan graag even met je mee.Â
Groetjes,
Ashley
Â
Ik ervaar problemen met de iphone 11 en ben niet de enigste.
https://tweakers.net/nieuws/200436/sommige-iphone-11-gebruikers-hebben-sinds-juli-verbindingsproblemen-met-kpn.html
https://www.nu.nl/tweakers/6320515/kpn-klanten-met-iphone-11-of-12-ervaren-sinds-juni-verbindingsproblemen.html
Â
Ik krijg mensen die mij willen bellen krijgen een toon als of de telefoon niet bereikbaar is.
Maar als ik met mijn werknummer test werkt het wel altijd.
Moderator: Bericht verplaatst voor betere vindbaarheid.
Momenteel al weken problemen met internet en telefoon. Verbinding valt weg. Heb eren E in beeld. Geen 4G. Vis whats app klantenservice krijg ik geen passende oplossing. Alleen maar de opmerking dat het een bekend probleem is. KPN moet het oplossen aldus de klantenservice. Maar dit is echt niet werkbaar. Ik wil graag een echte oplossing hebben.Â
Moderator: Bericht verplaatst voor betere vindbaarheid.
Klopt dit was afgelopen week ook in het nieuws, @Inekes .
De echte oplossing ligt bij KPN die zullen blij zijn als het gevonden krijgen.
Bij KPN krijgt je in elk geval al nette compensatie. Geen idee wat Simyo kan bieden om de pijn te verzachten.
Â
Als je echt nu een oplossing wil. Je hebt een aantal opties:
Ander toestel dan een iPhone 11 en 12. Maar ook die kunnen er last van hebben. Zoals in het nieuws bericht is te lezen.
Â
Geen idee als je nu een eSIM hebt. Ik lees hier en daar berichten dan een normale simkaart een oplossing kan zijn.
Andere oplossing is KPN netwerk verlaten en naar VF of Odido maar ja dat brengt weer andere problemen met zich mee. Mindere dekking (in mijn geval).
Â
Tijdelijke oplossing tot KPN het echt heeft opgelost: Telefoon herstarten of vliegtuig mode aan en uit.
Moderator: Bericht verplaatst voor betere vindbaarheid.
Hier hetzelfde probleem!Â
Â
Sinds een aantal weken vaker geen dan wel verbinding. Op mijn iPhone 11. Iemand die hier inmiddels een oplossing voor heeft gevonden?Â
Hoi @Huijsdens, @Inekes & @Laura11,
Bedankt voor jullie bericht. Jammer om te horen dat ook jullie netwerkproblemen ervaren met je iphone 11.
We zijn momenteel druk bezig met het oplossen van dit probleem en alle gedupeerde klanten zullen uiteraard een passende compensatie ontvangen.Â
Wil jullie mij een privé bericht sturen met daarin je telefoonnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en je e-mailadres? Ik kijk dan graag even met je mee.Â
Groetjes,
Ashley
Goedemiddag, ik zelf ervaar geen problemen maar volg dit topic wel. Ik las op het KPN forum dat iemand zijn telefoon weer werkend kreeg door naar IOS 17.6 bèta te updaten. Wellicht het proberen waard
Hoi @Patrick72,
Â
Goedemiddag, ik zelf ervaar geen problemen maar volg dit topic wel. Ik las op het KPN forum dat iemand zijn telefoon weer werkend kreeg door naar IOS 17.6 bèta te updaten. Wellicht het proberen waard
Bedankt voor je reactie. Goed om te weten dat dit heeft gewerkt voor iemand op het KPN forum! Het is inderdaad het proberen waard, hopelijk helpt dit ook voor meedere mensen. Super bedankt voor je tip!Â
Groetjes,
Roeqajja
@Ashley een familielid van mij heeft een IPhone 11 en ervaart ook problemen met met het bereik, voornamelijk EDGE in plaats van 4G. Kan ik je de gegevens via privébericht ook doorsturen?
Ook ik heb nog steeds geen stabiele verbinding en daarbij is sinds dit probleem er is haalt mijn batterij het nog geen dag vol, er zijn geen apps die veel energie en toch loopt hij leeg. Batterij capaciteit is nog 95% en daarvoor was 1,5 dag geen probleem met mijn telefoon.Â