.

Vraag

Storing of telefoon probleem?


Hoi, vandaag de hele dag problemen met internet en soms met bellen. iPhone alles herstelt. Telefoon aan en uit helpt ook niet. Ik heb twee simkaarten en het probleem kwam bij beide voor. Ook genoeg data etc.

 

soms wel ineens goed internet maar zeer instabiel

 

hebben jullie een idee?


12 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Marcelsell,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je slecht bereik hebt!

Ik heb een reset uitgevoerd op je simkaart, zou je je telefoon voor 15 minuten uit kunnen schakelen zodra je dit leest?

Wij horen dan graag van je of dit heeft geholpen.

Groetjes,
Roeqajja

Het probleem is er nog steeds. Het vervelende is dat hij het de ene keer veter doet dan de andere keer. Ik heb overigens een iphone 11.

Ik heb precies hetzelfde probleem vanaf ongeveer 23 mei jl. De eerste dagen kreeg ik vaak de melding '’Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk'’. Nu komt de melding minder vaak voor, maar het internet is nog steeds enorm traag en/of doet het niet. Heel soms doet het internet het wel ineens (voor een korte periode) vlekkeloos. Ook ik heb een iPhone 11 en ook mijn moeder (ook klant bij Simyo en ook een iPhone 11) heeft hier last van. Mijn partner (ook klant bij Simyo en een iPhone 15) heeft hier geen last van. Ik heb al een nieuwe simkaart gekregen, mijn telefoon ontelbare keren uit en aan gezet en meerdere keren mijn simkaart uit en in het toestel gedaan, maar ook dit verhelpt het probleem niet. Inmiddels zelfs contact gehad met Apple, maar ook zij kunnen het probleem niet vinden. Verder al per telefoon en WhatsApp contact gehad met Simyo, maar de problemen zijn nog niet verholpen. Wat ook opvalt, is dat ik meerendeel van de dag maar '’2 streepjes'’ verbinding heb.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Marcelsell,

Bedankt voor je reactie. Jammer om te horen dat de reset niet heeft geholpen! 

Ik wil je graag een nieuwe simkaart versturen, je kunt mij hiervoor een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens. Ik lees dat je gebruik maakt van 2 simkaarten. Heb je ook Simyo als provider voor je tweede simkaart?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hi ​​​​@TomG,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je precies hetzelfde probleem hebt! 

Ik zie dat je ook via Whatsapp contact hebt gehad met één van mijn collega's hierover en dat dit is doorgezet naar de desbetreffende afdeling voor onderzoek. Je wordt door de desbetreffende afdeling gemaild zodra er meer bekend is. Ik raad aan om het contact via één kanaal te behouden om eventuele verwarring te voorkomen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja

Ik heb precies hetzelfde probleem en ook een iphone 11..

Na hevig online research heb ik gevonden dat meer mensen die een Iphone 11 netwerk problemen ervaren bij meerdere providers sinds zij geupdate hebben naar ios 17.5 / 17.5.1

 

Ik ga zelf proberen mijn ios te downgraden. Ik ben wel benieuwd of anderen hier ook recent geupdate hebben? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Tim12345,

Bedankt voor je bericht. 

Wij krijgen jammer genoeg van steeds meer klanten te horen dat zij dit probleem ook hebben. Ik heb zojuist te horen gekregen dat er een update aan het netwerk was waardoor sommige klanten met iPhone 11 hierdoor problemen zouden ervaren. Momenteel wordt dit nog verder onderzocht door onze Netwerkspecialisten. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik stuur je nummer dan door naar onze Netwerkspecialisten, zij kunnen dan nakijken of dit bij jou ook het geval is en wij lossen dit dan zo snel mogelijk voor je op!

Groetjes,
Roeqajja

I am having the same problem with my iPhone 11. 

Reputatie 7
Badge +7

Hello @wstannl,

Thank you for your message. I'm sorry to read this. Does your iPhone 11 have the newest software update? If not, you can update the software and check if the problem still excist. Our technical department are working hard to fix this problem. 

We are verry sorry about this. 

If the problem is solved we will put an update in this topic!

Greetings,
Amy

.

@Amy 

 Upon further investigation in the forum here as well as internal resources I have. 
This has been an ongoing issue for quite sometime. 
My solution is to switch to a data provider outside of KPN. 
Unfortunately, I need to wait a month for the transfer. 
Today my internet is useless with Simyo on my iPhone 11. 

Reageer