.

Beantwoord

verkeerd afgeboekt, wat nu?

  • 14 December 2023
  • 2 reacties
  • 16 Bekeken

Goedemiddag 

 

Ik heb vanochtend een bundel gekocht voor data / internet. Ik was online via WIFI! En plotseling is de rest van mijn. credit afgeschreven en ik krijg om 10.07 een e-mail dat ik internet zonder bundel gebruik maar ik heb die om 09.23 gekocht! Kunnen jullie dit Aub corrigeren omdat dit niet klopt en nu ben ik weer op wifi omdat ik schijnbaar geen internet verbinding heb? 

 

Alvast bedankt 

 

met vriendelijke groeten 

Ingrid

 

 

icon

Beste antwoord door Groentjuh 14 December 2023, 22:32

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Zonder beltegoed heb je helaas geen internet. Ook niet als je nog een databundel hebt. Met opwaarderen en een herstart van jouw toestel kun je dat zelf al snel oplossen. Anders moet je tot morgen wachten, want dan reageert een moderator (=Simyo medewerker).

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Gympie,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je geen internetverbinding hebt!

Wat @Groentjuh zegt klopt inderdaad, super bedankt voor je hulp. 😊

Ik zie op je aansluiting dat je inmiddels bent geholpen door één van mijn collega's van de klantenservice. Ik ga ervan uit dat het hiermee opgelost is.

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Roeqajja

Reageer