Ik heb mij op 14-06-2014 via de webshopwinkel (vriendendeal) van Tineke Smit-Jonkman aangemeld als Simyo klant voor 300 belminuten/sms (1 jaar) voor EUR 6,-- per maand. Nu zie ik tot mijn verbazing dat er in mijn account staat: Internetverbruik bijgewerkt t/m: 18-06-2014 16:46:10. (?)
Hoe kan dit? ik heb helemaal geen internet besteld en ook niet verbruikt. Ik vind dit zeer vreemd! Ik had eerst een ander telefoonnummer tvan Simyo toegewezen gekregen: 06********. Op aanraden van Simyo (na telefonisch contact) heb ik hier niet mee gebeld en ben ook niet op WiFi geweest. WiFi is gratis internet. Tevens heb ik meteen vanaf 14-06-2014) alles wat met internet te maken heeft in mijn account op "uit" gezet in grijs (dit stond op "aan" in rood), dit heb ik ook gedaan met buitenland bellen etc. . Dit laatste was ook op advies van Simyo toen ik telefonisch contact heb gehad.
Voor de duidelijkheid: ik heb niet gebeld met mijn eigen telefoonnummer, maar met het nummer van mijn vrouw: 06********.
Graag wil ik hierover duidelijkheid ontvangen.
(P.S.: Dit is meteen al iets wat mij tegenstaat. Mochten jullie wel onterecht internetkosten in rekening brengen dan kunnen jullie er zeker van zijn dat ik na 1 jaar, hier zit ik dan helaas aan vast, mijn abonnement zal opzeggen en kunnen jullie helaas geen goede mond tot mond reclame van mij verwachten.)
Met vriendelijke groet,
Wijnhold Smit.
Beste antwoord door Scotsman
Bekijk originele reactie