.

Beantwoord

Verbruik 16 min en 26 MB?

  • 8 December 2012
  • 4 reacties
  • 267 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik ben een nieuwe klant van simyo sinds zondag. Ik had geen smartphone, en geen eigen nummer.
Woensdag kreeg de microsim, en heb toen gelijk een nanosim aangevraagd. Vandaag heb ik de microsim in het toestel van mijn zoon gestopt, om te zien of er een sms was binnengekomen dat de nanosim actief was. Toen 1200 gebeld, om de status op te vragen. Via mijn simyo 1sms gestuurd. Tot overmaat van ramp : nanosim geactiveerd, maar verbinding wegens administratieve redenen geblokkeerd.
Kosten 16 min/sms en 26 MB. Hoe kan dat?

Geen minuut gebeld( behalve 1200 op microsim), en nu kan ik helemaal niets meer. Waar komt jet verbruik vandaan?
icon

Beste antwoord door Groentjuh 8 December 2012, 21:55

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Je krijgt de eerst maand slechts een gedeelte van je abonnement voor een evenredig gedeelte van de maand(je betaald ook maar een voor een gedeelte van de maand). Iedereen zijn bundel gaat op de eerst van de maand in.
Daardoor lijkt het of je al gelijk iets gebruikt hebt.

De simyo mods kunnen echter beter zien wat er aan de hand is...
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Lolapalouza,

Groentjuh geeft hierboven het juiste antwoord. Het aantal bel/sms en data eenheden wordt naar rato berekend. In dit topic staat hier alle informatie over.

Groetjes,

Alex
hoi

ik ben ook nieuw bij simyo, gisteren is mijn nano-simkaart geactiveerd en vandaag de nummerbehoud. ik heb gisteren en vandaag alleen via wifi internet gebruikt, toch wordt er gisteren (volgens hier dus buiten mijn bundel om) en vandaag internetkosten in rekening gebracht. ik dacht dat bij gebruik van wifi niets van je internetbundel afgaat. ook is het aantal sms/min flink gereduceerd van 100 naar ineens 68 in een dag. dit mag toch niet?
Badge +6
Hoi CindyH,

Welkom op het forum!
Je telefoonnummer is op 11 december overgenomen door Simyo van je vorige provider. Je hebt op 10 december gebruik gemaakt van het internet dit was met het tijdelijke telefoonnummer dit is buiten de bundel berekend omdat je bundels nog niet actief waren.
Je bent later in de maand klant geworden en hebt na rato belminuten en mb's berekend gekregen voor deze maand.

Reageer