.

Beantwoord

Vaak H tot E en 1 tot 2 streepjes ontvangst op postcode 8131 GT

  • 6 August 2014
  • 5 reacties
  • 335 Bekeken

Badge
De laatste maanden is het ontvangst super slecht. Regelmatig H tot zelfs E. 
Kunt u dit voor mij uitzoeken, mijn postcode heb ik reeds vermeld. 
Wij willen een 3e abonnement bij u afsluiten, maar willen toch graag eerst van u vernemen wat de reden hiervan kan zijn. 
Bij slechte dekking, zullen wij toch moeten zoeken naar een betere.

Hoor graag van u 
icon

Beste antwoord door Dries 7 August 2014, 12:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 2
Badge +6
Hoi w dijkslag,

Wat vervelend dat je vaak een minder snelle verbinding hebt 😞 Één ding klopt alleen niet, je geeft aan dat je soms een 'H' hebt. Dat is juist heel goed en zelfs sneller dan 3G... Een 'E' of 'EDGE' is minder snel, dat is ongeveer 2,5G.

Heb je alleen op je thuislocatie een E of ook op meerdere locaties? Wat ik hier zie, is dat je 3G dekking in principe goed zou moeten zijn. Zou je bij je internetinstellingen je APN willen veranderen naar 'portalmmm.nl'. Dat zou een verschil kunnen maken. Ook vraag ik me af of je internet vast kan zetten op 3G (UMTS/HSDPA/WCDMA)? Zou je dat willen proberen?

Ik ben benieuwd of dit helpt om een stabielere internetverbinding te krijgen. Zou je willen laten weten of dat is gelukt?
Badge
Bedankt voor uw reactie.Ik ga het e.e.a. is in de gaten houden en aanpassen en zal daarna laten weten of het gelukt is een stabielere verbinding te hebben. 

groet wilma 
Reputatie 2
Badge +6
Hoi w dijkslag,

Geen probleem, graag gedaan zelfs 😉 We horen het graag van je!
Best simyo ik heb nu 2 jaar simyo en het beviel me zo goed dat ik mn vrouw ook heb aangemeld.
Nu heeft zij 4/5 streepjes bereik en ik 1 en soms niets. ...we hebben allebei een Samsung galaxy..hoe komt dit en wat kan ik er aan doen.
Anders ben ik zo genoodzaakt om naar een andere provider te gaan..
Reputatie 5
Badge +11
Hoi ferrykorleve, welkom op het Simyo forum!

In je gegevens zie ik dat je afgelopen vrijdag ook al even telefonisch contact hebt gehad met een collega van me.
Je zou je simkaart in een andere telefoon proberen. Die van je vrouw misschien?

Als zij geen last heeft van slecht bereik, dan blijkt al dat het niet aan ons netwerk ligt. Misschien is je simkaart niet helemaal goed meer? Of je telefoon niet? Alles wat gebruikt wordt, kan namelijk een keer stuk gaan.

Als jouw simkaart het in de telefoon van je vrouw goed doet, dan ligt het aan je telefoon. Doet ie het nog steeds niet goed, dan zul je even een vervangende simkaart moeten bestellen. Dat doe je op Mijn Simyo, tabblad 'Mijn instellingen & simkaart' en kost €5. De nieuwe simkaart heb je dan binnen 2 werkdagen al in huis.

Reageer