.

Beantwoord

Traag internet en 3G valt regelmatig weg

  • 9 October 2013
  • 3 reacties
  • 392 Bekeken

Badge +2
Ik vind het bereik met Simyo vaak erg slecht, zowel qua bellen als internetten.
Regelmatig heb ik geen 3G verbinding, ook al loop ik midden in een stad.

Ook heb ik regelmatig problemen als ik een foto probeer te uploaden naar bijv. Twitter.
De foto blijft een half uur in de outbox staan en vervolgend krijg ik de melding "verzenden mislukt".
Als ik een foto probeer te uploaden naar twitter vanuit mijn huis op het wifi netwerk dan gaat het wel goed.

Hebben hier nog meer mensen problemen mee?

Ik heb voor Simyo gekozen omdat ze van het KPN netwerk gebruik maken, maar toen ik nog een KPN abonnement had gingen deze zaken wel goed.

NB: Ik gebruik een Samsung Galaxy S3 telefoon, niet echt een goedkoop toestelletje dus.
icon

Beste antwoord door Natascha 10 October 2013, 10:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Ik kan me hier niet in vinden... Wél ervaar ik op mijn werk een ietwat instabielere verbinding, maar dat zou kunnen komen, omdat ik in een bedrijfspand op 8 hoog zit.
Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo gebruik je hetzelfde netwek als bij KPN dus het probleem van Keetje moet een andere oorzaak hebben.
Badge +6
Ik vind het bereik met Simyo vaak erg slecht, zowel qua bellen als internetten.
Regelmatig heb ik geen 3G verbinding, ook al loop ik midden in een stad.

Ook heb ik regelmatig problemen als ik een foto probeer te uploaden naar bijv. Twitter.
De foto blijft een half uur in de outbox staan en vervolgend krijg ik de melding "verzenden mislukt".
Als ik een foto probeer te uploaden naar twitter vanuit mijn huis op het wifi netwerk dan gaat het wel goed.

Hebben hier nog meer mensen problemen mee?

Ik heb voor Simyo gekozen omdat ze van het KPN netwerk gebruik maken, maar toen ik nog een KPN abonnement had gingen deze zaken wel goed.

NB: Ik gebruik een Samsung Galaxy S3 telefoon, niet echt een goedkoop toestelletje dus.


Hoi Keetje,

Het is erg vervelend wanneer je problemen met bereik ervaart. Ervaar je dit probleem op één of meerdere locaties in het land.
Wanneer je het probleem op 1 locatie ervaart dan verneem ik graag de postcode zodat ik een postcode check kan doen.
Mocht je het probleem op meerdere locaties ervaren dan raad ik je aan om je simkaart in een ander toestel te plaatsen en te kijken of dit het probleem verhelpt. Ik verneem graag je bevindingen.

@ RicoK & Scotsman bedankt voor het meedenken.

Reageer