.

Beantwoord

torenhoge rekening mobiel internet

  • 13 August 2013
  • 1 reactie
  • 712 Bekeken

Vanaf mei 2011 tot mei 2013 zijn mijn abonnementskosten de enige kosten. Daarna verbruik ik opeens meer dan mijn bundel en moet honderden euros betalen zonder dat het internet geblokkeerd wordt en zonder een waarschuwingsberichtje! Toen ik mijn abonnement bii  Tringg aanging was de afspraak geen betaalnummers en nooit hogere kosten omdat je uitgaande lijn en internet geblokkeerd zouden worden. Dat is bij een keer voorgekomen.
Ik noem dit oplichting of diefstal, en ik wil mijn geld terug!
Kunt u mij helpen?
icon

Beste antwoord door Kim 14 August 2013, 10:49

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +6
Hoi Mpumalanga,

Allereerst welkom op het forum.

Wat vervelend dat je geconfronteerd bent met deze hoge kosten.

Je geeft aan dat van mei 2011 tot mei 2013 je altijd alleen abonnementskosten hebt hoeven te betalen, maar dat dit dus vanaf mei 2013 opeens is veranderd.

Ik heb dit nader voor je onderzocht, omdat dat natuurlijk wel vreemd is en ik denk dat ik de oorzaak ervan heb gevonden: ik zie dat je vanaf eind mei een iPhone in je bezit hebt, klopt dat? :)
Wanneer je een ander toestel gaat gebruiken, kan dit ander dataverbruik tot gevolg hebben.

Simyo heeft op 25-9-2011 een email gestuurd naar alle ex-Tringg klanten om nogmaals te benadrukken wat er voor Simyo Tringg klanten is veranderd sinds de overname. Hierin stond o.a. vermeld dat je niet geblokkeerd wordt noch een melding ontvangt, nadat je 1250 bel/sms minuten en/of 1GB hebt bereikt.

Daarom is het enige wat ik je kan aanraden om je verbruik zelf goed in de gaten te houden via Mijn Simyo. Ook wil ik je aanraden een kijkje te nemen in dit topic voor andere tips om je dataverbruik zelf in de gaten te houden 🙂.

Reageer