.

Beantwoord

Te hoge kosten buiten de bundel?

  • 13 February 2024
  • 5 reacties
  • 48 Bekeken

  • Mijn bundels€ 17,62
  • Kosten buiten mijn bundels€ 164,62
  • Totaal te betalen€ 182,06
Beste op 10 februari is mijn dochter al aan het internetten buiten haar bundel volgens de specificatie. 
 
Waarom heeft zij pas 12 februari een bericht ontvangen dat haar bundel op is?
 
Kan Simyo ons tegemoet komen met minder hoge kosten?
 
 
 
icon

Beste antwoord door Seren 13 February 2024, 08:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Deborah2011 ,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je dochter kosten buiten de bundel heeft gemaakt. 

Wij sturen altijd een waarschuwing sms bij 80% en 100% verbruik van de internetbundel. Deze sms'jes komen rechtstreeks van het netwerk af en zijn altijd leidend. Het is uiteraard niet de bedoeling dat jullie de sms pas 2 dagen later hebben ontvangen. Om deze reden wil ik graag met jullie meekijken. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met het 06-nummer en persoonlijke gegevens? 

Groetjes,
Seren

Na de schrik hoge kosten te hebben ontvangen heb ik bij deze besloten terug te gaan naar fodafoon. Dit nog nooit in mijn leven   nu 71 jaar oud meegemaakt. Moet zeker anders kunnen. Heb nu voor alle zekerheid mijn mobiele gegevens uitgezet.

Maar dit moet toch niet de bedoeling zijn.

Vr. Gr.

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Joop Koning,

Jammer om te horen dat je hebt besloten om over te stappen naar een andere provider. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik dat graag. 

Groetjes,
Seren

Ook geschrokken van hoge kosten bellen buiten bundel maar warme douche voor Simyo door dit netjes op te lossen en rekening kwijt te schelden. 

Dat zou dan in de krant moeten   want weet uit ervaring dat dit toch echt niet gebeurd. Het zou een wonder zijn !.

Voor ons veel geld ,voor Symio een fooitje.

Reageer