Ik had op de dag dat ik een nieuwe telefoon ontving van Simyo bij mijn gewijzigd abonnement een paar uur later een vreemde ervaring met Simyo.
In 1 uur en 28 minuten verdween er 5039 MB uit mijn databundel. En dat thuis met de wifi aan. Het ging soms met snelheden van 290 MB per minuut. Wat moet je doen om dat te bereiken!
Nadat mijn simkaart was geblokkeerd en gedeblokkeerd stopte het.
Ik heb gebeld, gemaild en gewhatsappt met Simyo en die leggen de schuld geheel bij mij neer. Krijg wel uit coulance een vergoeding.
Maar wat mij stoort is dat je door de klantenservice als een onnozele consument behandeld wordt die maar wat aanrommelt met zijn telefoon. Terwijl die juist alert is op het gebruik van apps die een eigen leven lijden. En geen upgrades, downloads, updates, verversen op de achtergrond, locatie voorzieningen, e.d. doet, maar daar een PC met iTunes voor gebruikt. Ook kijken of de schuld bij Simyo kan liggen is niet aan de orde.En dat vind ik vrij arrogant!
Als ik kijk op mijn iPhone waar die MB's naar toe gegaan zijn is er maar één oorzaak mogelijk. En dat is Roaming. Die verbruikte 5,1 GB. Maar roaming kan in Nederland geen probleem opleveren.
Dus volgens mij is er een fout bij Simyo. Maar dat zullen ze nooit toegeven!
Beste antwoord door Amy
Bekijk originele reactie