.

Beantwoord

Spontane mail: beëindiging internetbundel

  • 6 May 2014
  • 2 reacties
  • 232 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Zojuist ontving ik een mail van Simyo met daarin de mededeling dat ik mijn internetbundel heb beeindigd. Ik ben echter helemaal niet ingelogd geweest op "mijn Simyo" en wil mijn bundel ook helemaal niet beeindigen.

Is er ergens iets misgegaan?
icon

Beste antwoord door Charlene 8 May 2014, 19:50

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge +3
Hallo Ben.,

Misschien is het zo dat je je internetbundel gewijzigd hebt (zowel hoger als lager)? Dan kan het wel eens voorkomen dat je automatisch een e-mail ontvangt met de melding dat je internetbundel beëindigd wordt, dit is niet helemaal juist. Alleen wordt je huidige bundel als het ware opgezegd en een nieuwe bundel aangevraagd. 

Is dat niet het geval, dan lijkt het me een foutje intern. Dat zou je dan even als reactie moeten afwachten van de al te aardige moderatoren op dit forum! ;-)
Ik zou wel even aanraden "Mijn Simyo" in de gaten te houden of je bundel werkelijk verdwenen is, zo ja, dan zou ik de optie "Mobiel internet binnen Nederland" tijdelijk uitschakelen om buiten bundelkosten te voorkomen. 

Morgen misschien even telefonisch contact leggen met de Simyo-klantenservice? 

Fijne avond.

Groetjes, Mike.
Badge +8

Misschien is het zo dat je je internetbundel gewijzigd hebt (zowel hoger als lager)? Dan kan het wel eens voorkomen dat je automatisch een e-mail ontvangt met de melding dat je internetbundel beëindigd wordt, dit is niet helemaal juist. Alleen wordt je huidige bundel als het ware opgezegd en een nieuwe bundel aangevraagd. 



Hoi Ben.,

Het klopt wat Mike al dacht 🙂 Je hebt een bundelwijziging gehad en dit mailtje had je eigenlijk op het einde van de maand moeten krijgen. Hij is te laat aangekomen dus.
Heel vervelend dat je daardoor in de war bent geraakt.
Nu weer een beetje gerustgesteld?

Groetjes,
Charlene

Reageer