.

Beantwoord

Sommige internetpagina's werken niet, andere wel

  • 5 December 2012
  • 5 reacties
  • 287 Bekeken

Hoi,

Onlangs heb ik een internetbundel afgesloten. In eerste instantie deden alleen de webpagina's van hotmail, facebook en google het. Op het forum heb ik gevonden hoe ik de internetinstellingen opnieuw moet instellen en dat heb ik dus gedaan. Nu doet de webpagina van hotmail het nog steeds, simyo.nl kan ik nu ook openen, maar facebook bijvoorbeeld niet meer en andere pagina's nog steeds niet...
Hoe kan dit en is het op te lossen?

Groeten,

Tineke
icon

Beste antwoord door Tineke 6 December 2012, 21:06

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Ik ben geen Face book type Tineke, maar ik kan me indenken dat je er graag weer je gezicht wilt laten zien.
Misschien uitloggen en opnieuw inloggen? Ik noem maar een dwarsstraat.
Als internet namelijk wel werkt moet de rest het ook doen , na aanpassing van je nieuwe gegevens.
Succes ermee!
Dank voor je reactie koorelle2.
Ik kom er net achter dat mijn telefoon standaard verbinding maakte met de 'oude' instellingen. Ik heb dat toegangspunt verwijderd en nu zou hij het dus moeten doen met de 'nieuwe' instellingen.
Het probleem is alleen dat ik nu helemaal geen internetverbinding meer kan maken :(
Opnieuw opstarten heb ik ook al geprobeerd...
Heb nu de standaardinstellingen hersteld en nu lijkt het internet prima te werken. Weet niet waar het probleem zat maar het is dus opgelost.
Reputatie 7
Badge +9
Goed dat je dat nog even komt melden, Tineke. 
Dit soort problemen hebben overigens niets met de provider te maken maar met instellingen van je foon en / of je browser. Een reset / herstel doet vaak wonderen. 

Btw Chrome is een gemakkelijke browser op je foon. 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Tineke,

Bedankt voor het doorgeven van de oplossing. Het komt wel eens voor dat er een verkeerd of meerdere toegangspunten op de telefoon staan ingesteld. Dit komt bijvoorbeeld vaak voor als er eerder een simkaart van een andere provider in het toestel heeft gezeten. In ieder geval goed om te lezen dat het werkt.

@Koorelle en de leon. Bedankt voor het meedenken. Het wordt erg gewaardeerd.

Groetjes,

Alex

Reageer