.

Beantwoord

Snelheid internetverbinding Simyo

  • 24 June 2012
  • 2 reacties
  • 662 Bekeken

Badge
Ik heb me suf gezocht op het forum en de Simyo site maar kan hierover geen informatie vinden. Een testje op Speedtest.Net geeft aan dat de maximaal realiseerbare snelheid 2 Mbps down en 0,4 Mbps up is. Nergens op de site lees ik hierover, ook niet of er een verschil in snelheid is tussen een kleine en een grotere bundel.

Nu wordt me duidelijk waarom de bundel, net als concurrent Ben (ook 2 Mbps/384 Kbps), zoveel goedkoper is dan andere providers die 3,6/7,2/14,4 Mbps aanbieden en begrijp ik waarom Simyo de snelheid niet vermeldt.
icon

Beste antwoord door Alex 27 June 2012, 14:19

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Rene.L,

Als je een abonnement hebt gelden de volgende snelheden: download snelheid is 2Mbps en de uploadsnelheid 384Kbps. De informatie kun je hier op de website vinden.

Bij een prepaid aansluiting gelden de volgende snelheden: 128 Kbps download- en 64 Kbps uploadsnelheid. De informatie kun je hier op de website vinden.

Groetjes,

Alex
Badge
Hartelijk dank Alex, ik had het niet zo snel zien staan bij MijnSimyo acount gegevens maar dus bij de bundelgegevens. Deze waarden (minus de gebruikelijke overhead) haal ik ook.

Reageer