.

Beantwoord

Simyo prepaid internetbundel geactiveerd, waarom werkt niet?

  • 21 October 2015
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Badge +1
Hoi,
vanmorgen heb ik op mn simyo internetbundel voor 30dgn geactiveerd. Op MijnSimyo staat de keuze actief. Als ik op mijn mobiel wifi uitschakel en mobiele data inschakel en vervolgens naar safari ga, dan krijg ik de melding '..kan pagina niet openen, omdat uw iPhone niet is verbonden met internet'. Conclusie: ik heb wel databundel actief, maar m'n mobiel heeft geen connectie.
Instellingen: Mobiele Data staat dus AAN, Wifi UIT. Safari staat AAN bij 'gebruik mobiele data voor'. Mobiele datanetwerk/mobiele date staat op APN portalmmm.nl, gebruikersnaam wachtwoord . Volgens mij staat daarmee alles juist ingesteld. Ik was in de veronderstelling dat databundels direct te gebruiken was. Moet het morgen vanzelf beter zijn?

ps, ik heb iPhone al uit/aan gezet en opnieuw opgestart. dat helpt ook niks 😞

plz, een reactie die me verder helpt aug

groet
Rudi
icon

Beste antwoord door Ernst 22 October 2015, 13:10

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi erkael, wat leuk je weer terug te zien op het forum :)

Om te kunnen internetten zul je inderdaad je telefoon zo moeten instellen dat het mogelijk is. Maar er is nog een ding nodig: op Mijn Simyo dien je nog even de optie Internet op je mobiel aan te zetten.
Daarna misschien even je telefoon opnieuw opstarten, maar dat is het dan ook wel.

Laat je nog even weten of het lukt?
Badge +1
Hallo Ernst, nou dat was wel een heel simpele zet. Ik vraag me af of dat niet eenvoudiger kan, want ik vond het logisch om bij het aanzetten van de internetbundel meteen contact te hebben. Moet je dus ergens anders nog eens een knopje omzetten... Ik zal het niet goed gelezen of begrepen hebben waarschijnlijk. Denk wel dat het een stap is die jullie makkelijk kunnen integreren 🙂 In ieder geval, getest en het werkt nu! Bedankt voor de feedback
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Erkael,

Goed dat het ondertussen werkt!

We hebben deze optie apart ingebouwd met een reden uiteraard 🙂 Stel je voor, je bent heerlijk muziek aan het streamen of een video aan het bekijken via Youtube. Ineens krijg je een sms'je met de melding: 100% van je bundel bereikt. Oh oh!

Dan hebben we op Mijn Simyo een mooie mogelijkheid om jezelf te blokkeren voor het internet. Zo voorkom je extra kosten 🙂 Tegenwoordig hebben we gelukkig ook extra MB's die je kunt bijkopen. Dan kun je toch doorgaan met internetten! Als je voor de eerste keer besluit een internetbundel te nemen, moet je de optie inderdaad wel eerst aanzetten. Sorry dat hier verwarring over is geweest. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer