.

Beantwoord

Simyo Prepaid Internet LG Optimus L70, hoe kom ik op internet?

  • 27 January 2015
  • 5 reacties
  • 253 Bekeken

Hallo allemaal,

Voor bovenstaande telefoon (LG Optimus L70, prima telefoon overigens) wil ik simyo prepaid internet.
De juiste instellingen voor mijn telefoon heb ik ingevoerd via "internetinstellingen voor je LG L3, L5 of Optimus".

Wat moet ik nog meer doen om het werkend te krijgen?

Wifi aan? Welk internet dan? Graag jullie hulp.

Dank,
Hans
icon

Beste antwoord door Ray 27 January 2015, 16:58

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hoi Hans,

Heb je dit al gelezen? Gaat over internetten met Simyo Prepaid en hoe te activeren.
Succes, horen graag of dit heeft geholpen. :)

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internet-120
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Endeavour77, leuk om je op het Simyo forum te zien!

Top dat je de internetinstellingen al hebt doorgenomen. Ik zie dat Raytje ook al heeft gereageerd. Heb je zijn tips doorgenomen? :)

Als je via ons netwerk internet, dan hoeft je Wifi-verbinding niet aan te staan. Wanneer je ook Wifi aan hebt op je toestel, dan kan je toestel schakelen tussen ons netwerk en je Wifi. Dit is niet handig. Zeker ook niet als we testen of alles werkt ;)

Ik zie dat je gisteren je optie Internet op je mobiel hebt aangezet. Ook is er internetverbruik geregistreerd.

Is het allemaal gelukt? :o

@Raytje; Wat goed dat je die link hebt toegevoegd! Super handig 😃
Beste Ray en Naomi,

Ray, dank die link had ik al gevonden. Daardoor zet ik de internet verbinding op mijn telefoon niet aan.
Beiden, ik heb het al opgelost. De optie "data" verbinding aanzetten daardoor werkt mobiel internet. Het was even zoeken. De handleiding is onduidelijk hierin. Maar de aanhouder wint.
Beiden bedankt. Het is opgelost.

Groet,
Hans

Noot: het was voor mij een test om te kijken of whatsapp berichten via internet goedkoper zijn dan smsjes. en dat is zo. Thanks
Reputatie 3
Badge +9
Oh ja dat scheelt enorm....internet bundeltje en je kan je lam whatsappen
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Endeavour77,

Top dat het is gelukt! Wat goed dat je dit hebt getest. Heel handig, zeker als je er achter komt dat het goedkoper is ;)

Hopelijk zien we je terug op het forum.

Reageer