.

Beantwoord

Simyaardag, betekent dit een wijziging in mijn abonnement?

  • 31 March 2016
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

Hallo,

Een aantal dagen geleden kreeg ik een mail dat ik komende maand 1000MB gratis internet krijg ivm mijn Simyaardag. Op zich hartstikke leuk natuurlijk, maar! Ik heb momenteel nog een abonnement met een oud tarief en wil deze graag houden. Zo gauw ik mijn bundels wijzig, wijzigt ook het tarief naar de nieuwe tarieven. Is dit ook het geval met deze Simyaardag-deal? De verkregen MB's zal ik waarschijnlijk niet gebruiken (niet nodig). Als mijn tarief toch wijzigt, wordt het een duur verjaardagscadeautje..

Groetjes Saskia
icon

Beste antwoord door Angela 1 April 2016, 20:51

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Saskia,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat leuk dat jij je Simyaardag met ons viert aankomende maand :)

Wel jammer dat je de MB's waarschijnlijk niet gaat gebruiken. Misschien is het nu juist leuk om wat meer te doen met je mobiele internet buiten de deur omdat je wat extra MB's hebt 🙂 Je hoeft het uiteraard niet te gebruiken.

Er verandert verder niets aan de tarieven van je abonnement. Er wordt een eenmalige bundel voor je geactiveerd. Verder wordt er geen wijziging uitgevoerd op jouw abonnement waardoor je tarief gaat veranderen. Maakt dit het duidelijker?

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Angela
Badge +1
Hallo,

Ik heb een soortgelijke vraag, maar wil wel graag gebruikmaken van deze bundel.

Kan ik voor juli mijn eigen internet bundel tijdelijk uitzetten? Of ontvang ik de bundel als korting op mijn maandelijks bedrag?

Ik heb een foutje gemaakt, waardoor ik mijn belminuten per ongeluk heb aangepast van 100 naar 500 minuten, het zou dus een mooie compensatie zijn om in juli tijdelijk mijn internetbundel 1 maand uit te zetten, en gebruik te maken van mijn Simyaardag 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi nulzesMarrit,

Welkom op het Simyo Forum.

Goed dat je dit komt vragen! Ik kan me voorstellen dat je graag wat kosten wilt compenseren vanwege het per ongeluk aanpassen van je belbundel. Het is zeker mogelijk om je eigen internetbundel uit te zetten zodat je gebruik kunt maken van de 1000 gratis MB's. Let er wel op dat je op 1 augustus je eigen internetbundel weer aanzet. Je bundel internetbundel zal direct actief worden.

Het is belangrijk dat je voor 1 juli je internetbundel uitzet en deze niet eerder dan 1 augustus weer aanzet. Omdat je op dat moment eigenlijk 'geen' internetbundel hebt, zal deze direct geactiveerd worden zodra je hem aanzet.

Daarnaast is het van belang dat je de belbundel voor 1 augustus weer aanpast naar de bundel die je het liefst hebt.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela
Badge +1
Super! Ik zet een aantal wekkers en alerts en zorg ervoor dat ik alles op tijd zal finetunen.

Bedankt voor de details en je snelle hulp 😃
Reputatie 7
Badge +10
Helemaal slim! Graag gedaan natuurlijk 🙂 Mocht je nog eens hulp nodig hebben, dan zien we je graag terug op het forum.

Groetjes,
Angela

Reageer