.

Beantwoord

SIM Only: Blackberry is kapot en nu heb ik geen internet meer buiten huis.

  • 12 May 2013
  • 3 reacties
  • 267 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 5 reacties
Goedemiddag,

Ik heb in februari een Ă©Ă©njarig Sim only abonnement afgesloten voor mijn Blackberry Torch. Precies Ă©Ă©n week nadat mijn garantie verlopen was ging deze blackberry stuk. Ik heb nu een leentoestel (geen Blackberry), en sinds ik dit toestel heb heb ik geen internet meer buiten huis. Dit is erg vervelend, want ik betaal hier wel gewoon voor. Wat kan ik nu het beste doen?

Met vriendelijke groet,

Charly Jongejans
icon

Beste antwoord door Charlene 15 May 2013, 11:04

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +8
Hoi crbj,

Welkom op het forum!

Wat vervelend van je Blackberry. Komt er wel weer een nieuwe BB voor in de plaats? Of ga je overschakelen op een gewoon toestel?
Uit je bericht maak ik op dat je leentoestel de juiste instellingen nog niet heeft om gebruik te maken van het internet.
Het kan dan een oplossing zijn om 'JA' te sms'en naar 1300.
Hierdoor kun je een berichtje ontvangen op je toestel met de internetinstellingen.
Dit werkt helaas niet voor alle toestellen, dus mocht er na verzending van het berichtje niks gebeuren, kijk dan eens hier
Of laat mij dan even weten welk type toestel je nu gebruikt, dan kan ik je verder helpen.

Groetjes,
Charlene
Badge
Hoi Charlene,

Bedankt voor je reactie. Zoals het er nu naar uit ziet houd ik dit leentoestel nog wel een tijdje en ga ik even onderzoeken wat de goedkoopste mogelijkheid is om mijn blackberry te laten repareren. Het leentoestel dat ik nu heb is een Sony Ericsson Xperia Mini. Ik ga zo even proberen of het met dat smsen lukt. Is dat gewoon een kwestie van JA smsen en iets automatisch laten installeren en dan hoor ik internet te hebben?

Groetjes,

Charly
Badge +6
Hoi Charlene,

Bedankt voor je reactie. Zoals het er nu naar uit ziet houd ik dit leentoestel nog wel een tijdje en ga ik even onderzoeken wat de goedkoopste mogelijkheid is om mijn blackberry te laten repareren. Het leentoestel dat ik nu heb is een Sony Ericsson Xperia Mini. Ik ga zo even proberen of het met dat smsen lukt. Is dat gewoon een kwestie van JA smsen en iets automatisch laten installeren en dan hoor ik internet te hebben?

Groetjes,

Charly


Hoi Crbj,

De instellingen voor je toestel vindt je in dit topic.

Reageer