.

Beantwoord

probleem online simyo

  • 1 July 2013
  • 5 reacties
  • 182 Bekeken

Badge +2
beste simyo,

ik heb de afgelopen maand mijn simyo internet bundel van 1000mb naar 500mb overgezet. Nu heb ik vandaag ingelogd op mijn simyo en daar staat dat ik deze maand nog 1000mb internet heb terwijl er op de app van mijn telefoon staat dat ik 500mb internet heb. verder kan ik online ook het internet bundel niet aanpassen omdat het in het grijs staat. als laatste staat dat ik vanaf augustus maar 3 euro hoef te betalen wat zou betekeken dat mijn internetbundel helemaal weg zou zijn.

kan iemand mij dit probleem uitleggen?

gegroet,

Bart
icon

Beste antwoord door Charlene 2 July 2013, 14:52

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
beste simyo,

ik heb de afgelopen maand mijn simyo internet bundel van 1000mb naar 500mb overgezet. Nu heb ik vandaag ingelogd op mijn simyo en daar staat dat ik deze maand nog 1000mb internet heb terwijl er op de app van mijn telefoon staat dat ik 500mb internet heb. verder kan ik online ook het internet bundel niet aanpassen omdat het in het grijs staat. als laatste staat dat ik vanaf augustus maar 3 euro hoef te betalen wat zou betekeken dat mijn internetbundel helemaal weg zou zijn.

kan iemand mij dit probleem uitleggen?

gegroet,

Bart


Hoi darkhunta,

Je hebt je Internet bundel succesvol gewijzigd naar een Internet bundel 500. Dat wordt blijkbaar niet goed weergegeven op Mijn Simyo. Op de eerste van de maand kan dit soms even duren dat dit goed staat. Onze excuses voor de verwarring die dit bij jou heeft veroorzaakt.

Ik hoor graag van je of het inmiddels weer goed staat op Mijn Simyo.

Groetjes,
Charlene
Badge +2
Beste Charlene,

Het probleem is nog steeds niet opgelost. het rare ook is dat er bij mijn internet bundel er bij 1000mb 500mb en bij geen bundel alle 3 nu staat en dat er voor de volgende maand maar 3 euro hoef te betalen wat zou betekeken dat mijn bundel helemaal weg zou gaan.

maar het is fijn om te horen dat mijn 500mb bundel is doorgekomen. wanneer zou de site het dan weer moeten doen want ik wil graag controleren of alles dan wel klopt.

gegroet,

Bart
Badge +8
Beste Charlene,

Het probleem is nog steeds niet opgelost. het rare ook is dat er bij mijn internet bundel er bij 1000mb 500mb en bij geen bundel alle 3 nu staat en dat er voor de volgende maand maar 3 euro hoef te betalen wat zou betekeken dat mijn bundel helemaal weg zou gaan.

maar het is fijn om te horen dat mijn 500mb bundel is doorgekomen. wanneer zou de site het dan weer moeten doen want ik wil graag controleren of alles dan wel klopt.

gegroet,

Bart


Hoi darkhunta,

Is het voor jou mogelijk om daarvan een printscreen te sturen naar [email]klantenservice@simyo.nl[/email]?
Dan kan ik dat doorsturen naar de mensen die over je persoonlijke pagina gaan.

Als het je lukt om zo'n printscreen naar ons te mailen, dan ontvang je in retour een ticketnummer. Wanneer je mij dat kunt sturen, kan ik je mail daarmee opzoeken.

Ik hoop dat het mogelijk is,

groetjes,
Charlene
Badge +2
hey charlene,

Ik zie vandaag net dat het al is opgelost. nu klopt alles weer.

bedankt voor alles

groetjes bart
Badge +6
hey charlene,

Ik zie vandaag net dat het al is opgelost. nu klopt alles weer.

bedankt voor alles

groetjes bart


Hoi Darkhunta,

Fijn te horen dat je nu wel de juiste bundels ziet staan op je persoonlijke pagina. Fijne middag. 🙂.

Reageer