.

Beantwoord

prepaid databundel

  • 30 January 2014
  • 2 reacties
  • 434 Bekeken

ik heb een prepaid databundel gekocht voor n maand. 
nu lukt het niet om op internet te komen. 
Ik heb via mijn simyo internet op mobiel aanstaan en op mn telefoon ook. 
Ik heb een samsung s3mini
Ook heb ik een sms gestuurd naar 1300 en toen kreeg ik als antwoord dat de telefoon niet bekend is en daarom niet mogelijk te configureren.
vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door MartijnR 30 January 2014, 16:14

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Onderstaande instellingen zal je handmatig moeten invoeren omdat een smartphone niet overweg kan met een geconfigureerde MMS. Oude APN altijd eerst verwijderen, daarna onderstaande instellingen invoeren.

APN : internet
Proxy : (geen)
Poort : 5080
Gebruikersnaam : (geen)
Wachtwoord : (geen)
Server : 0.0.0.0
MMSC : (geen)
MMS Proxy : (geen)
MMS Poort : (geen)
MCC : 204
MNC : 08
Verificatietype : PAP
APN-type : Internet of default

Daarna je S3 mini even opnieuw starten en het zou dan moeten werken.

Laat even weten of het hiermee inderdaad is gelukt.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi samsungs3, welkom op het forum :)

Het lijkt er op dat het antwoord van Martijn® (waarvoor dank!) geholpen heeft, want ik zie dataverbruik in je gegevens 😃

Reageer