.

Beantwoord

Per direct MB's kopen, is dat mogelijk?

  • 20 March 2015
  • 6 reacties
  • 142 Bekeken

Badge
Hoi,

Ik ben door mijn internetbundel, maar moet nog 12 dagen. Hoe voorkom ik een hoge rekening, waarbij ik wel gebruik kan maken van het 3G netwerk? Is het mogelijk om een losse bundel internet te kopen, wat per direct ingaat?

Alvast bedankt voor jullie reactie.

Met vriendelijke groet
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 20 March 2015, 11:07

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Naam genoot,

Wat jammer dan je bundel op is.
Je kunt geen mb's bijkopen helaas.

Je kunt wel voor de 25ste je bundel verhogen en dan gaat hij 1 april in.

Heb ik je zo goed geholpen?
Badge
Hoi,

Ja, ik heb een antwoord op de vraag of ik een losse bundel kan kopen, waarop het antwoord helaas nee is.

Nee, want dit betekent dat ik buiten mijn bundel "moet" gaan, waardoor de kosten omhoog schieten en vandaar mijn vraag of ik dit kan voorkomen?

Met vriendelijke groet
De enige oplossingen die er zijn om toch internet te kunnen gebruiken bestaan uit Wi-Fi en een prepaid sim waarmee je dan wel mobiel kunt internetten.
Voor Sim only geldt wat maikel zegt.
Badge
Jammer dat het niet mogelijk is.

Bedankt voor de antwoorden.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Maikel,

Het spijt mij geen beter bericht voor jou te hebben.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi MaikelS, Leuk om je weer op ons forum te zien:)

Ik zie dat maikeltwinnie en Friesian je al aan een antwoord hebben kunnen helpen. Dankjewel heren! Het is inderdaad niet mogelijk om direct MB's bij te kopen. Het is dus verstandig om zo veel mogelijk gebruik te maken van wifi voor de rest van de maand.

Nog een kleine aanvulling. Je kan er eventueel voor kiezen om een losse prepaid aansluiting te bestellen. En deze te gebruiken voor internet, als wifi geen uitkomst biedt.;) Je prepaid aansluiting zal wel een ander telefoonnummer hebben.

Ben je er al uit of de tip van maikel, om je bundel te verhogen, iets voor je is?

Reageer