.

Beantwoord

overzicht MB's


Badge
Hallo,

sinds een paar dagen heb ik een internet abonnement (500mb). wanneer wordt in mijn overzicht zichtbaar hoeveel MB's ik verbruikt heb?
gezien het feit dat ik een paar dagen geleden ben overgestapt staat de "teller" op 242 MB. Die blijft ook zo staan ondanks het feit dat ik een paar keer op internet ben geweest via 3G.
Ik wacht de reactie af.
groeten, Frank
icon

Beste antwoord door erickiel 19 May 2013, 22:13

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +1
Het verbruik op je persoonlijke pagina loopt altijd achter
Ik zou zelf je verbruik goed in de gaten houden met een app
Om niet voor onverwachte verassingen te komen
Reputatie 3
Badge +9
Je hebt ook nog geen volledige bundel omdat je ook nog geen volledige maand hebt.
Badge
bedankt voor je antwoord erickiel. welke app raad je me aan?
Reputatie 4
Badge +8
Voor mijn iPhone gebruik ik "My data mgr".
Ik weet niet of deze app er ook is voor Android en/of Windows.
Reputatie 3
Badge +9
Voor Android gebruik ik Watchdog3G.Pro En je hebt ook nog Onavo count monitor data.
Badge
De KPN MB meter is dat ook een goede?
Reputatie 3
Badge +9
Ik ken deze niet, maar probeer het gewoon. Ik zie dat er ook een waarschuwings optie op zit.
Dit vindt ik persoonlijk wel belangrijk omdat ik dan niet iedere minuut hoef te checken.
Badge
Ik ga het inderdaad gewoon proberen. Er zijn inderdaad veel van dit soort app's. ieder zijn smaak. bedankt vor ale reakties.
Reputatie 3
Badge +9
Ik heb net KPN MB even bekeken en lijkt mij een prima app.
Dus succes ermee en graag gedaan !
Badge
dank je Martijn
Reputatie 7
Badge +9
My Data Manager is ook een goede app. Hier kan je tevens een aantal waarschuwingen op instellen. 
Badge +8
Hallo,

sinds een paar dagen heb ik een internet abonnement (500mb). wanneer wordt in mijn overzicht zichtbaar hoeveel MB's ik verbruikt heb?
gezien het feit dat ik een paar dagen geleden ben overgestapt staat de "teller" op 242 MB. Die blijft ook zo staan ondanks het feit dat ik een paar keer op internet ben geweest via 3G.
Ik wacht de reactie af.
groeten, Frank


Hoi Smalltalky,

Verbruiksgegevens worden inderdaad met een vertraging doorgegeven. De tijd van de laatste update staat erbij vermeld.
Het gebruiken van een app om het verbruik op het toestel bij te houden is een goede tip van Martijn® en Erickiel.

Groetjes,

Charlene

Reageer