.

Opgelicht door Simyo?



Toon eerste bericht

52 reacties

Badge
Beste The Dutcht Pony,

Welkom op het Simyo forum!
Als de optie internet op de mobiel actief is wordt het toestel automatisch overgeschakeld op het datanetwerk van Simyo op het moment dat de WIFI verbinding zwak wordt of weg valt. Om dit te voorkomen kun je de optie internet op de mobiel uitzetten op de persoonlijke pagina onder het tabblad Gegevens & Instellingen. Hierna zul je geen verbinding meer kunnen maken met het datanetwerk van Simyo. Volgens ons systeem heb je de betreffende optie nog niet uit gezet waardoor er nog datakosten worden doorberekend. Zojuist hebben wij dit zelf voor je uitgeschakeld. Op 1 juni zul je een nieuwe internetbundel ontvangen, je kunt hierna de optie internet op de mobiel opnieuw aanzetten om gebruik te kunnen maken van de internetbundel. Tevens raden wij je aan om het dataverbruik regelmatig in de gaten te houden om te voorkomen dat de kosten oplopen en de optie weer uit te zetten als het datalimiet is bereikt.

Groetjes,

Manisha




Zoals ik al zei;
Ons wifi netwerk functioneerd prima, ik heb een apple time capsule op mijn kamer staan en deze voorziet 2 laptops, 3 macbooks, 3 iPhones, iPod touch en 2 xboxen van internet. Op geen enkel apparaat hebben wij problemen met de stabiliteit van het netwerk, sterker nog staat de xbox beneden aangesloten op het netwerk via wifi en kan ik prima een fps online spelen waarbij het essentieel is om een goede stabiele verbinding te hebben.
Mijn zusje geen enkele problemen met t-mobile en is haar data verbruik maar 200-300 mb per maand en zij zit op het zelfde netwerk. Daarnaast had ik voordat ik simyo had geen enkele problemen met 'exessief data verbruik' en begon het gedonder toen ik simyo kreeg.
Daarnaast kun je mij op geen enkele manier wijs maken dat mijn iPhone terwijl hij verbonden is met wifi plotseling besluit ff op 3g te gaan, precies 60 mb aan data opslurpt om vervolgens weer op wifi over te gaan waarbij dit op de ochtend van het smsje gebeurde op het moment dat ik sliep.


Ik wil veel dingen geloven maar dat ik na overschakelen van provider opeens een onstabiel wifi netwerk zou hebben terwijl alle andere apparaten nergens last van hebben gaat mij toch iets te ver, spijt me zeer.. zeker als meer dan de helft van mijn data op gaat aan bestandjes van 60mb.
Reputatie 2
Badge +4
Beste The Dutcht Pony,

Welkom op het Simyo forum!
Als de optie internet op de mobiel actief is wordt het toestel automatisch overgeschakeld op het datanetwerk van Simyo op het moment dat de WIFI verbinding zwak wordt of weg valt. Om dit te voorkomen kun je de optie internet op de mobiel uitzetten op de persoonlijke pagina onder het tabblad Gegevens & Instellingen. Hierna zul je geen verbinding meer kunnen maken met het datanetwerk van Simyo. Volgens ons systeem heb je de betreffende optie nog niet uit gezet waardoor er nog datakosten worden doorberekend. Zojuist hebben wij dit zelf voor je uitgeschakeld. Op 1 juni zul je een nieuwe internetbundel ontvangen, je kunt hierna de optie internet op de mobiel opnieuw aanzetten om gebruik te kunnen maken van de internetbundel. Tevens raden wij je aan om het dataverbruik regelmatig in de gaten te houden om te voorkomen dat de kosten oplopen en de optie weer uit te zetten als het datalimiet is bereikt.

Groetjes,

Manisha

Reageer