Verbruik:
5:31:30 58,59 MB
8:32:09 58,59 MB
8:41:45 58,59 MB
Ziet dat er niet heel bijzonder uit?!
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactieSinds eind september 2023 heb ik een simonly abonnement bij Simyo. Ik heb een abonnement van twee jaar met een bundel van 10Gb aan data en 200 minuten bellen. Omdat ik thuis een KPN internetabonnement heb worden de data en belminuten verdubbeld. Ik heb dus een bundel van 20GB data en 400 belminuten voor €9,00 per maand. Mijn normale verbruik aan data is ongeveer 3Gb per maand.
Op 30 november 2023 omstreeks 00.40 uur werd ik wakker van een meldingstoontje op mijn telefoon. Ik was nieuwsgierig en ging kijken waar de melding vandaan kwam. Ik zag op het scherm een melding van Simyo dat mijn telefoonabonnement geblokkeerd was. Ik de Simyo app zag ik dat ik in de maand november 32,28Gb aan data had verbruikt. Omdat er voor 12,28Gb aan data buiten de bundel was gebruikt werd €1594,02 in rekening gebracht. Het vreemde is dat mijn telefoon bij thuiskomst overschakelt naar wifi.
Na enig speurwerk in de telefoon bleek dat tussen 29 november 23.29 uur en 30 november 00.37 uur in totaal 30,8Gb aan data werd gebruikt door een app van Rituals. Ik heb Rituals hiervan in kennis gesteld en zijn gaan hier onderzoek naar doen. Ik heb ook gelijk de app verwijderd.
Hoi
Bedankt voor je bericht. Jeetje, ik kan me voorstellen dat je hier ontzettend van bent geschrokken! Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat we je hierin tegemoet zijn gekomen, fijn dat je samen met onze klantenservice tot een oplossing bent gekomen. Hopelijk ben je inmiddels van de schrik bekomen.
Om het beste uit je bundel te halen deel ik graag nog even de volgende pagina met je: Alles over je dataverbruik, MB’s besparen en je internetbundel.
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.