ik kreeg vanochtend een smsje dat mijn aansluiting is geblokkeerd uit voorzorg ivm hoogverbruik. Daardoor besloot ik dus om te kijken naar wat ik verbruikt had. Nou bleek dat ik op maandag 7 augustus nu opeens 4088 MB (!!!!!) verbruikt had, dit vind ik immens hoog. Vooral aangezien ik niks anders dan normaal gedaan heb op die dag. Ik heb een smsje ontvangen dat mijn verbruik op was gegaan op diezelfde maandag. Omdat het verbruik zo snel ging die dag heb ik daar niet snel genoeg op kunnen anticiperen waardoor mijn rekening al rond de 450 lag, diezelfde dag. Ik heb nu gebeld naar de klantenservice en ben een eventuele vergoeding afgewezen omdat t probleem voorheen ook eenmalig is voorkomen, toendertijds heb ik geluisterd naar jullie advies (hoe ik verbruik verminder als ik niet op WiFi zit) zodat het niet nog een keer zou gebeuren.
Nu is het dus wel gebeurd, waar ik in mijn mening, vrij weinig aan kan doen.
Ik vind het overigens ook niet redelijk dat mijn abonnement pas 'uit voorzorg' wordt afgesloten als ik over de 450 euro heen zit.
Ik hoop heel graag dat jullie nog iets voor mij kunnen betekenen!
Mvg,
Tom
Beste antwoord door Asma
Bekijk originele reactie