.

Vraag

Onbeperkt internet of fair bijkoop beleid

  • 12 September 2023
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Ik zou graag willen weten of Simyo binnenkort van plan is een onbeperkt internet bundel uit te geven dan wel dat er een fair bedrag komt voor GB's bijkopen.

Ik vind meer dan 60 euro vragen per gig buiten de bundel voor iets waar je binnen de bundel 0,55 voor vraagt (dat is dus bijna 120x zoveel) echt te absurt en klant-erend voor woorden. Ook het MB's bijkopen is volledig uit verband. Dan is 1gig ineens 10 euro in plaats van 0,55 cent. Jullie bieden ook geen andere optie (bijvoorbeeld een grotere hoeveelheid kunnen kiezen dan wel het bijkopen meer in verhouding maken).

Ik ben verder erg tevreden met Simyo, toch is dit een breekpunt geworden. Mocht er niks veranderen dan is dat reden om met alle abbo's volledig over te stappen naar een andere provider.

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik ben verder erg tevreden met Simyo, toch is dit een breekpunt geworden. Mocht er niks veranderen dan is dat reden om met alle abbo's volledig over te stappen naar een andere provider.

Ga maar alvast zoeken naar een andere provider. Als behulpzame klanten (= Forum Expert) hebben wij die vraag minimaal een paar miljoen keer gevraagd of voorbij zien komen.

Simyo is vrij open over hun standpunt. Helaas is dat standpunt: “Gaan we niet doen.”

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Fmouse,

Bedankt voor je bericht. Ik kan het me voorstellen dat je hier vragen over hebt.

Wij zijn bij Simyo transparant over het feit dat wij geen dataplafond of een bundel met onbeperkt internet hebben. Zodra je bundel op is betaal je €0,15 cent per MB, wij versturen hier altijd 2 waarschuwingsberichten over zodat je hier op tijd op de hoogte van bent. Het is voor nu niet bekend of dit zal veranderen op korte termijn of überhaupt in de toekomst, hier durf ik dus niks over te zeggen. Wij Moderators hadden het ook graag anders gezien. Het is jammer om te horen dat je hierdoor wellicht zou willen overstappen naar een andere provider, maar ik kan je keuze wel begrijpen.

Bedankt voor je reactie @Groentjuh!

Groetjes,
Roeqajja

Reageer