.

Beantwoord

Onbedoeld veel MB verbruikt. Wat nu?

  • 29 March 2016
  • 3 reacties
  • 800 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Gister avond is de wifi uitgevallen terwijl ik tv keek op mijn telefoon. Ik was al over mijn databundel heen maar had het internet aan laten staan om appjes te kunnen ontvangen wanneer ik onderweg ben. Nu heb ik gisteren dus per ongeluk gebruik gemaakt van data tijdens het tv kijken en heb nu een hele hoge rekening. Ik heb verder geen smsjes ontvangen over het hoge dataverbruik. Ik ben een student en kan dat bedrag nu niet ophoesten. Ik begrijp dat het mijn eigen schuld is maar ik hoop dat jullie mij misschien toch tegemoet kunnen komen.

Met vriendelijke groeten, Doortje
icon

Beste antwoord door Angela 30 March 2016, 09:40

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Doortjeth,

Welkom op het Simyo Forum.

Oei, dat is even schrikken geweest! Ik snap dat je niet zomaar een hoge factuur kunt betalen.

Ik heb de gegevens voor je nagekeken. Je geeft aan dat je geen sms'jes hebt gehad over je dataverbruik. Echter zegt ons systeem hierin wat anders. Op 3 maart heb je 's nachts een sms'je ontvangen dat je bundel voor 80% was verbruikt. Daarna heb je op 12 maart in de ochtend een sms'je ontvangen dat je bundel 100% verbruikt.

Je geeft aan dat je vanaf dat moment het internet aan hebt laten staan zodat je nog appjes kunt ontvangen. Voor een volgende keer wil ik je dit van harte afraden. Het wil vaker voorkomen dat een wifi verbinding niet stabiel is. In dat geval gebeuren er helaas dit soort dingen en word je geconfronteerd met een hoge factuur. Je kunt bij ons MB's bijkopen. Voor €5 krijg je 500MB extra zodat je de rest van de maand nog veilig zit. Je kunt deze bundel zo vaak aanzetten als nodig.

Omdat ik je niet met een hoge factuur wil laten zitten, wil ik je aanbieden om de kosten te verrekenen tegen een extra bundel. Jij betaalt dan alleen deze bundel en wij nemen de rest voor onze rekening. Let op, dit is een eenmalige coulance die ik je kan aanbieden. Daarnaast kan ik dit alleen vergoeden tot aan vandaag. Zet dus de internetoptie uit of schaf een extra bundel aan zodat de kosten niet verder oplopen.

Kun jij je vinden in deze oplossing?

Groetjes,
Angela
Badge
Beste Angela,

Bedankt voor je reactie, ik kan me zeker vinden in deze oplossing! Super!

Groetjes, Doortje
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Doortje,

Graag gedaan natuurlijk. Daar ben ik voor 🙂

Ik ga het verzoek neerleggen bij onze finance afdeling. Zij zullen dit bekijken en voor je verwerken. Binnen 3 weken heb je het bedrag op jouw rekening staan. Let er wel op dat je de factuur dus niet storneert. Anders kunnen wij natuurlijk geen terugbetaling uitvoeren. Zodra het verwerk is, krijg je van ons bericht.

Groetjes,
Angela

Reageer