.

Beantwoord

Nummerbehoud heeft plaatsgevonden maar geen internet, wat moet ik doen?

  • 12 September 2014
  • 5 reacties
  • 372 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Beste heer/mevrouw,

Gister is mijn nummer overgezet van t-mobile naar Simyo. Ik heb bij mijn abbonement 250mb zitten. Echter heb ik nog geen internet op mijn mobiel, wifi werkt wel. Ook heb ik al mijn simkaart geactiveerd. Weet iemand wat ik nu kan doen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Veere Wienese
icon

Beste antwoord door Naomi 13 September 2014, 15:49

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Veere, welkom bij Simyo en welkom op het forum :D

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Internet. Andere forumleden zullen op deze manier je topic sneller vinden :)

Ik zie inderdaad dat je simkaart is geactiveerd. Heb je je internetinstellingen al doorlopen in je toestel en je toestel uit- en aangezet? Ik hoor ook graag wat voor toestel je hebt. Voor de volledigheid heb ik de optie 'Internet op je mobiel - Nederland' even gereset. Zou je je toestel opnieuw willen opstarten? 🙂 Je simkaart wordt zo opnieuw aangemeld op het netwerk.

Laat je weten of de instructies helpen? 🙂
Hoi Naomi,

Bedankt voor je bericht. Ik heb mijn mobiel opgestart en daarna ook de batterij en simkaart er even uit gehaald en het nogmaals opnieuw opgestart. Helaas maakt hij alsnog geen verbinding.

Ik heb een Samsung Galaxy S Plus. Ik zie op mijn simyo dat de bel- en smsminuten er wel af gaan en internet nog steeds op 200 mb staat. Ook heb ik mijn pakketgegevens gebruiken, op mijn mobiel, gewoon aan staan..

Ik hoop dat je nog een oplossing weet.

Met vriendelijke groet,

Veere 

Hoi Veere, welkom bij Simyo en welkom op het forum :D

Je topic heb ik even verplaatst naar het onderwerp Internet. Andere forumleden zullen op deze manier je topic sneller vinden :)

Ik zie inderdaad dat je simkaart is geactiveerd. Heb je je internetinstellingen al doorlopen in je toestel en je toestel uit- en aangezet? Ik hoor ook graag wat voor toestel je hebt. Voor de volledigheid heb ik de optie 'Internet op je mobiel - Nederland' even gereset. Zou je je toestel opnieuw willen opstarten? 🙂 Je simkaart wordt zo opnieuw aangemeld op het netwerk.

Laat je weten of de instructies helpen? :)
Reputatie 5
Badge +11
Hi Veere,

Het lijkt er nu op dat jouw telefoon niet de juiste instellingen heeft om te kunnen internetten via ons netwerk.
In dit topic vind je simpel uitgelegd, met plaatjes, hoe je jouw telefoon kunt instellen.

Kun je laten weten of dit geholpen heeft?
Hoi Ernst,

Super, hartstikke bedankt! Nadat ik de instellingen heb aangepast werkte het gelijk weer. Heel fijn, thanks! :)

Groet,

Veere







Hi Veere,

Het lijkt er nu op dat jouw telefoon niet de juiste instellingen heeft om te kunnen internetten via ons netwerk.
In dit topic vind je simpel uitgelegd, met plaatjes, hoe je jouw telefoon kunt instellen.

Kun je laten weten of dit geholpen heeft?
Badge +6
Hoi Veere,

Fijn dat het zo is gelukt om verbinding te krijgen met mobiel internet, graag gedaan! :)

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons hier op het forum te vinden hè 😉

Reageer