.

Beantwoord

Nieuwe internetbundel wil niet direct actief worden, hoe kan dit?

  • 4 December 2015
  • 3 reacties
  • 251 Bekeken

Badge
Vanmorgen heb ik voor het eerst een internetbundel aangezet. (4000 MB) Er werd vermeld dat die direct actief zou worden, omdat het niet om een 'bundelwijziging' gaat. Maar het lijkt er nu op dat hij toch pas volgende maand ingaat. Ik heb nog niet eerder een internetbundel gebruikt, dus volgens mij gaat er hier wat mis. Ik zou graag mijn internetbundel direct gebruiken, maar dat lukt nu dus niet. Kan dit geregeld worden?
icon

Beste antwoord door Naomi 5 December 2015, 10:22

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rom, welkom op het Simyo forum!

Ik zie niet dat je een nieuwe internetbundel hebt aangevraagd. Wil je dit nog een keer proberen op Mijn Simyo? Je ontvangt daarbij een bevestiging van je wijziging.
Ook staat je optie 'Internet op je mobiel' niet aan. Zet je deze aan op Mijn Simyo > Instellingen? Zo haal je de blokkade van het netwerk af, die er nu opstaat. Hierna kun je je telefoon uit- en aandoen 🙂

Neem je ook je internetinstellingen door via toestelhulp? Als het nog niet helpt, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon?

Laat je weten wat helpt? 🙂
Badge
Hoi Naomi, Bedankt voor je reactie.
Het ging om een ander nummer dan de mijne. Daarom zag je niets. Maar de bundel is inmiddels actief geworden hoor. Ik was iets te ongeduldig. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rom,

Aha, dat verklaart een hoop 😉 Wat goed dat de bundel ondertussen geactiveerd is. Soms is het een kwestie van geduld inderdaad. Het kan voorkomen dat het allemaal net even wat meer tijd nodig heeft.

Gelukkig kun je nu gewoon gebruik maken van de bundels. Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer