.

Beantwoord

Nieuw toestel; hoe synchroniseer ik m'n email?

  • 26 November 2014
  • 5 reacties
  • 658 Bekeken

Sins enkele dagen bezit ik een nieuw mobiele telefoon. Mijn oude was een Samsung Galaxy S2; mijn nieuwe een Galaxy S3. Ik wil mijn 'gewone' email ook op mijn nieuwe toestel kunnen lezen. Helaas krijg ik dit niet voor elkaar. Iemand een suggestie? Het zou iets met poortnummers o.i.d. te maken kunnen hebben? Ik kan het eigenlijk ook niet goed vinden in de deiverse handeleidingen.
icon

Beste antwoord door ColinC 26 November 2014, 21:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +2
Hi!

Wat lukt er precies niet? Het verzenden niet? Of het ontvangen ook niet?

Ik weet niet wat voor 'n email adres je hebt maar als je een bijvoorbeeld @Ziggo of @upcmail e-mail adres hebt dien je deze toe te voegen als zijnde POP3 mailadres. Vergeet de juiste mailservers voor zowel inkomend als uitgaand niet in te stellen.
Deze instellingen vind je terug op de site van de provider van je e-mail adres.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Z@ppelin, welkom op het Simyo forum :)

Ik heb dit topic met je vraag even in het subforum Internet gezet. Dan is het makkelijker te vinden voor andere forumbezoeker met dezelfde vraag.

Heeft het antwoord van ColinC al geholpen, Z@ppelin?


Thanks, ColinC!
Hallo ColinC en Ernst,

Mijn emailadres eindigt op @upcmail.nl.
Alle mogelijkheden v.w.b. emailadressen en wachtwoorden (oud, nieuw, en van UPC) geven helaas geen resultaat.
Alle poortnummrs gebruikt van KPN. Zowel IMAP, amtp als pop 3 gebruikt....
Ik ben er een beetje moedeloos van. Heeeft een van jullie de oplossing?
Dank jullie wel vats [email]Z@ppelin[/email]
Reputatie 7
Z@ppelin, heb je deze pagina al eens bezien. In theorie zou het erg eenvoudig moeten zijn.

Heb je al eens naar de instellingen op je oude telefoon gekeken? Als je deze 1-op-1 zou overnemen op je nieuwe telefoon zou het toch moeten lukken?

NB Blijf vooral rustig!
Reputatie 5
Badge +11
Hi Z@ppelin, heb je al naar de hulppagina van RicoK kunnen kijken?

Reageer