.

Beantwoord

Nieuw abonnement

  • 29 October 2012
  • 3 reacties
  • 216 Bekeken

Beste Simyo,

Sinds vandaag is mijn abonnement gestart bij simyo. 
Na het activeren van de simkaart heb ik een paar uur moeten wachten op het bereik wat het nu wel uitstekend doet.
Helaas heb ik nog geen internet. 

Ik heb een Blackberry toestel met een 300 min geregeld bel/sms abonnement , en een 500 MB regelmatig internet abonnement.
Mijn vraag is of dit voldoende is om met een Blackberry te internetten of moet er daadwerkelijk nog een blackberry abonnement worden aangeschaft ondanks dat ik toch geen gebruik maak van Blackberrymail/ping etc.

zo ja, hoe moet ik dit dan wijzigen? want ik kan niet op de optie ''bundels aanpassen'' klikken

Vriendelijke groet.

Heer Brinkhuis
icon

Beste antwoord door Alex 30 October 2012, 15:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Brinkhuis,

Om gebruik te maken van internet op een Blackberry heb je een Blackberry internet bundel nodig. Volgens onze gegevens zou je gewoon moeten kunnen kiezen voor 'bundels aanpassen'. Zou je dit nog eens kunnen proberen?

Groetjes,

Alex
Welkom op het forum Brinkhuis,

Om gebruik te maken van internet op een Blackberry heb je een Blackberry internet bundel nodig. Volgens onze gegevens zou je gewoon moeten kunnen kiezen voor 'bundels aanpassen'. Zou je dit nog eens kunnen proberen?

Groetjes,

Alex


Beste Alex,

Dankjewel voor je informatie, ik kan inderdaad nu kiezen voor ''bundel aanpassen''  en heb voor de blackberry internet bundel gekozen.

Enig nadeel is dat de ingangsdatum op 01-12-2012 staat. 
Valt dit nog aan te passen voor deze maand zodat ik van internet gebruik kan maken?

groet,

Brinkhuis
Reputatie 2
Badge +1
Hey Brinkhuis,

Ik heb de optie om gebruik te maken van het internet met jouw blackberry voor jou beschikbaar gemaakt. Indien je jouw toestel volledig uitschakelt en vervolgens weer inschakelt, kan je gebruik maken van het internet op jouw Blackberry.

Reageer