.

Beantwoord

Na instellingen nog geen internet

  • 1 March 2013
  • 3 reacties
  • 180 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
hallo,
ik heb de vorige keer een bericht geplaast en daar gevraagd over het internet hier heb ik geen reactie meer op gehad.
ik had de instellingen die jullie in een topic hebben staan ingesteld maar nog doet hij het niet.
nu heb ik mijn eerste halve maand dus geld betaald voor internet maar hem niet kunnen gebruiken.
wat moet ik doen zodat hij het wel gaat doen, want nu betaal ik voor iets wat niet gebruikt kan worden.

ik heb een samsung gio gt_s5660

groetjes
icon

Beste antwoord door Natascha 7 March 2013, 10:05

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +9
Had je de instelling al handmatig ingevoerd, en ook de sms naar 1300 geprobeerd?
Kijk hier eens: https://forum.simyo.nl/android-73/stel-internet-op-mijn-android-toestel-incl-screenshots-763/
Reputatie 7
Heb je in Mijn Simyo bij de Instellingen je databundel aangezet? Als deze niet aanstaat kun je op je telefoon instellen wat je wilt, maar zul je geen internetverbinding tot stand kunnen brengen.

NB Mijn vrouw heeft ook al weer lange tijd een Samsung Gio en ook al weer sinds dezelfde lange tijd mobiel internet via Simyo.

Laat eens zien wat je instellingen zijn, dan kan ik ze vergelijken met/op het toestel van mijn vrouw.
Badge +6
hallo,
ik heb de vorige keer een bericht geplaast en daar gevraagd over het internet hier heb ik geen reactie meer op gehad.
ik had de instellingen die jullie in een topic hebben staan ingesteld maar nog doet hij het niet.
nu heb ik mijn eerste halve maand dus geld betaald voor internet maar hem niet kunnen gebruiken.
wat moet ik doen zodat hij het wel gaat doen, want nu betaal ik voor iets wat niet gebruikt kan worden.

ik heb een samsung gio gt_s5660

groetjes


Hoi Ilse!,

Welke melding krijg je te zien wanneer je browser opent op je toestel?

Reageer