.

Beantwoord

Na installeren KPN / FON hotspots geen mobiel internet meer op iPhone?

  • 22 August 2014
  • 3 reacties
  • 1581 Bekeken

Ik heb op mijn mobiel (met Simyo prepaid) de app voor KPN / FON hotspots geinstalleerd.
Sinds die tijd werkt mij mobiel internet niet meer.....

Als ik in de instellingen van mijn iPhone kijk, kom ik daar ook velden tegen die leeg zijn.
Op meerdere plaatsen staat geen gebruikersnaam en wachtwoord......

Heeft de KPN tool voor installeren van de hotspot app mijn gegevens weggegooid????
En hoe kom ik aan die gegevens om ze opnieuw in te vullen?

Ik kan me niet herinneren dat ik ooit een gebruikersnaam en wachtwoord heb moeten instellen.
Of ben ik nou gek?
icon

Beste antwoord door Kim 25 August 2014, 14:50

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +6
Hoi koste038, welkom op het forum van Simyo!

Ik weet niet wat voor app je hebt geïnstalleerd en wat die doet, maar om verbinding te krijgen met mobiel internet in je iPhone raad ik je aan om onder 'Mobiele data' de APN portalmmm.nl in te vullen, Gebruikersnaam en Wachtwoord mag je leeg laten.

Zet daarna je telefoon even uit/aan.

Ik hoor graag van je of je nu weer verbinding krijgt met mobiel internet! 🙂
Hoi Kim,

Omdat ik niet precies wist wanneer ik op het forum een reactie kon verwachten, heb ik vanmorgen even met jullie helpdesk gebeld en die hebben mij de "netwerkinstelling" laten terugzetten. En dus de telefoon laten herstarten.
Daarna werkte alles weer perfekt.


Hartelijk bedankt voor je reactie.

mvg Ad
Reputatie 2
Badge +6
Hoi koste038,

Fijn dat het nu in ieder geval wel weer werkt 🙂 Kijk je wel uit met hotspots. Je verandert je telefoon dan in een draadloze router en kan dan extreem veel data verbruiken. Ik raad je dus af om dat te gebruiken.

Reageer