.

Beantwoord

Na het aanzetten van Extra MB's krijg ik de melding: PDP identiteit niet geaccepteerd. Wat nu?

  • 23 December 2015
  • 5 reacties
  • 4280 Bekeken

2 dagen geleden extra MB's gekocht omdat mijn bundel op was helaas; deze MB's kan ik niet gebruiken. PDP identiteit is niet geaccepteerd, telefoon aan en uit gezet (iPhone 5 met iOS 7)
Vanmorgen gebeld en het advies gekregen om naar de qelp-kpn website te gaan, duidelijke instructies maar niet afdoende om het "probleem" op te lossen, jammer dat ik zo geen gebruik maken van de MB's maar daar gaan jullie vast een oplossing voor bieden 🙂
icon

Beste antwoord door Angela 24 December 2015, 11:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Kun je dit eens proberen? Instellingen> Algemeen> Stel opnieuw in> Herstel netwerk instellingen

Wel eerst een back up van je telefoon maken voor de zekerheid.

En misschien je iOS updaten?

Edit: Hier vind je de APN instellingen voor de Iphone 5s met iOS 7

https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/problemen-storingen/toestelhulp.htm#/apple/iphone-5s/usecase/internet/handmatig-instellen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mootje53,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is niet helemaal de bedoeling! Natuurlijk gaan wij ons best doen om jou voor de kerstdagen weer online te krijgen!

Kun je dit eens proberen? Instellingen> Algemeen> Stel opnieuw in> Herstel netwerk instellingen. Wel eerst een back up van je telefoon maken voor de zekerheid.

Hier vind je de APN instellingen voor de Iphone 5s met iOS 7

https://www.kpn.com/prive/mobiel/service/problemen-storingen/toestelhulp.htm#/apple/iphone-5s/usecase/internet/handmatig-instellen


Het is zeker verstandig om de stappen die Raytje hier geeft even door te nemen (Bedankt hiervoor Raytje :D). Dit kan namelijk heel goed tot de oplossing leiden. In de tussentijd heb ik vanuit hier jouw simkaart opnieuw aangemeld op ons netwerk. Ik wil je dan ook vragen om jouw telefoon uit te zetten en na ongeveer 10 minuten weer opnieuw op te starten. Werkt dit niet? Check dan het bericht van Raytje en probeer deze punten eens.

Wil je ons op de hoogte houden? We zijn erg benieuwd of dit de problemen oplost!

Via deze weg wil ik je direct hele fijne kerstdagen wensen en een knallende jaarwisseling :$

Groetjes,
Angela
Bedankt voor de reacties, Raytje en Angela 🙂 het aanmelden van de simkaart op het netwerk bleek de oplossing! Updaten "moet" ik ook gaan doen I know 😳
Top :D

Fijne dagen 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mootje53,

Kijk eens aan! Dat is goed om te zien. Fijn dat je nog even hebt laten weten wat de oplossing was. Hier hebben andere forumleden wellicht ook nog iets aan :)

Ik hoop dat je fijne dagen hebt gehad :D

Groetjes,
Angela

Reageer