.

Beantwoord

Mijn internetbundel is altijd te weinig, hoe kan dat?

  • 13 June 2015
  • 7 reacties
  • 180 Bekeken

hi ik heb de grootste internet bundel ,en telkens is ie voor de maand op
terwijl ik alleen app en verder niks kunnen jullie mij dit uitleggen ,
hoezo mijn verbruik zo hoog is ?
icon

Beste antwoord door Ruud 15 June 2015, 17:31

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Vaak houden smartphones zelf bij hoeveel data elke applicatie gebruikt. Welk toestel heb jij?
samsung ace
4000MB er door heen jagen met alleen appen is nogal wat. Zou als eerste beginnen met het controleren van je synchronisatie instellingen, in de play store instellen dat updates alleen via wifi geïnstalleerd mogen worden. En bij je telefooninstellingen je telefoonsoftware alleen via wifi laten bijwerken.

Verder zou je de app 3G watchdog kunnen installeren om je verbruik te monitoren.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Patje073,

Welkom op ons forum!

Wat vervelend dat je niet weet waar je verbruik vandaan komt.
4000MB er door heen jagen met alleen appen is nogal wat. Zou als eerste beginnen met het controleren van je synchronisatie instellingen, in de play store instellen dat updates alleen via wifi geïnstalleerd mogen worden. En bij je telefooninstellingen je telefoonsoftware alleen via wifi laten bijwerken.

Verder zou je de app 3G watchdog kunnen installeren om je verbruik te monitoren.
De tips die hier worden gegeven kunnen je al een eind op weg helpen om inzicht te krijgen.:D

Ook kun je onze blogs over dataverbruik en datalimiet bekijken.

Heb je kunnen vinden wat er in je telefoon voor het verbruik zorgt?

@Groentjuh en Raytje, bedankt voor jullie hulp!
nou mijn samsung apps stonden al op uit ! etc maar fijn dat jullie mijn telefooninstellingen uitleggen
blijkbaar ligt t altijd aan van alles en nog wat , nog geen stap wijzer dus
De gegeven tips zijn aanwijzingen om het verbruik onder controle te houden en puur als antwoord op de door jou gestelde vraag waarom het verbruik zo hoog is.

Ik snap je reactie dan ook niet helemaal. Misschien kun je nogmaals uitleggen wat je voor antwoord verwacht? :)

Vergeet niet dat apps altijd in verbinding staan met het internet (mits dit aanstaat), ook al word de telefoon niet actief gebruikt.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi patje073,

Ik heb gekeken op het 06-nummer waarmee je bent ingelogd op Mijn Simyo. Dit nummer is gekoppeld aan een Prepaid aansluiting. Daarnaast kan ik geen andere aansluiting terugvinden op je gegevens.

Wil je het 06-nummer waar het omgaat sturen in een privébericht? Dan kan ik iets specifieker voor je kijken 😳

@Raytje; dankjewel voor je hulp 😃 Fijn om te zien dat je zo goed meehelpt.

Reageer