.

Beantwoord

Mijn internet bundel doet het niet. Wat nu?

  • 8 May 2018
  • 3 reacties
  • 162 Bekeken

Badge
Ik heb zondag internet bundel afgesloten, en heb voor deze maand ook 1000 mb gekregen. Maar als ik mobile data aanzet heb ik geen internet. Hoe moet ik het werkend krijgen?
icon

Beste antwoord door Thomas 9 May 2018, 10:09

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Hoi DavidGCK,

Welkom terug op het Forum! ;)

Ons forum is openbaar toegankelijk voor iedereen, het is dan ook belangrijk om op te letten welke gegevens je deelt. Daarom heb ik je forumnaam even aangepast. Mocht je en andere naam willen, stuur me dan even een privéberichtje (hiervoor ga je met je muis naar het rondje naast mijn naam en klik je op het envelopje) dan kijken we samen wat er mogelijk is.

Wat onhandig zeg dat je jouw internetbundel nog niet kan gebruiken, dat is niet de bedoeling natuurlijk! In je gegevens zie ik staan dat je de optie 'Internet op je mobiel in Nederland' nog uit hebt staan. Je kunt dit eenvoudig aanpassen via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen. Hierna hoef je alleen even je telefoon te herstarten. Werkt het dan nog niet? Dan is het belangrijk om de goede internetinstellingen in je telefoon te zetten. In je berichtje zie ik niet staan wat voor telefoon je hebt. Daarom raad ik je aan zelf even in onze toestelhulp te kijken welke instellingen je nodig hebt. Meestal is dat snel gebeurt. :)

Laat je ons weten of het gelukt is?

Groetjes,
Thomas
Badge
Super! Dank u wel! Het is gelukt!
Reputatie 6
Badge +4
Hi DavidGCK,

Graag gedaan. Fijn dat het zo gelukt is om te kunnen internetten! ;)

Mocht je nog eens met vragen zitten, dan weet je ons te vinden. Geniet nog even van het mooie weer zou ik zeggen. 🌅

Groetjes,
Thomas

Reageer