.

Beantwoord

mijn bundel uit voorzorg geblokkeerd?


Hallo,
mijn bundelnwas uit voorzorg geblokkeerd. nu heb ik al een gedeelte betaald wanneer kan ik weer bellen? 
En wat kan ik dan beste doen met mijn internet aangezien ik er alleen deze maand zomaar ineens zoveel overheen ben? 

Groeten Geesje
icon

Beste antwoord door Charlene 15 July 2014, 10:02

Bekijk originele reactie

12 reacties

Heb dezelfde problemen sinds 2mnd.Heb al 55€ moeten betalen en joost mag weten w aarvoor.
Heb Simyo gemaild ,maar geen duidelijk antwoord gekregen.Misschien dat iemand het me duidelijk uit kan leggen,want ik gebruik beslist het internet niet op mijn iphone.
Badge +8
Hoi Geesje,

Ik zie dat jouw aansluiting gisterenochtend is gedeblokkeerd. Heb je dat al kunnen merken? Anders moet je je toestel even uitschakelen en dan weer aanzetten. Goed dat je komt vragen wat je nu het beste met je internet doet. Als je internetbundel op is, is het toch het verstandigst om de optie Internet op je mobiel uit te laten. Ik zie dat je die gisteren weer hebt aangezet. Eenmaal buiten je bundel blijf je daar namelijk buiten bundel kosten voor maken. In het volgende artikel vind je alvast handige tips voor volgende maand, zodat je dit niet weer overkomt.
Ik zie dat je toestel een hele hoop is gaan verbruiken op een gegeven moment. Ben je er inmiddels al achter wat het veroorzaakt heeft?

Groetjes, Charlene
Badge +8
Heb dezelfde problemen sinds 2mnd.Heb al 55€ moeten betalen en joost mag weten w aarvoor.
Heb Simyo gemaild ,maar geen duidelijk antwoord gekregen.Misschien dat iemand het me duidelijk uit kan leggen,want ik gebruik beslist het internet niet op mijn iphone.


Hoi Olol1940,

Welkom op het forum :)
Dat is vervelend dat je niet weet hoe het komt dat er internet is verbruikt 😞 Als de optie Internet op je Mobiel aanstaat op Mijn Simyo, dan kan je toestel internet gebruiken via je simkaart. Dat hoeft niet altijd bewust te gaan. Je iPhone doet namelijk een hele hoop uit zichzelf. Daar kun je een aantal instellingen voor aanpassen, zodat er bijvoorbeeld geen automatische updates plaatsvinden. Hier lees je daar meer over, ook specifiek voor de iPhone.
Wil je geen internet gebruiken via je simkaart, dan zet je de optie Internet op je Mobiel op Mijn Simyo uit. Dan kun je nog wel fijn gebruik maken van Wifi, maar geen kosten meer maken via de simkaart. Dat is het veiligst als je niet precies weet wat je iPhone allemaal doet. Je kunt het trouwens wel nakijken. Als je naar Instellingen gaat en dan naar Mobiel netwerk. Als je dan naar beneden scrollt, zie je welke app hoeveel verbruikt heeft tot nu toe.
Ik hoop dat je iets aan deze uitleg hebt.
Laat je het even weten?

Groetjes, Charlene
Badge
Hoi, ik heb hier ook last van. Mijn nummer of simkaart is geblokkeerd, inmiddels heb ik alles betaald, krijg ik alsnog een 3e betalingsherinnering met extra kosten, kan ik mee leven maar mijn nummer blijft geblokkeerd, ook al staat er wel betaald bij alle maanden. Ik snap er niks van...iemand een idee?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Annewil, welkom op het Simyo forum :)

In je gegevens zie ik dat je op de 28e je factuur van mei had betaald, na de 3e herinnering en dat je inmiddels alweer gedeblokkeerd bent 😮
Badge
Top! Dank u wel!
Badge
Oh, ik zie dat ik nog niet kan bellen en op 3G kan.
Badge +6
Hoi Annewil,

Ik heb even je aansluiting een reset gegeven, zou je je telefoon even opnieuw willen opstarten?

Ik hoor graag van je of je daarna weer bereikbaar bent! 🙂
Badge
Ja hij doet het! Helemaal top, dank u wel!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Annewil,

Super fijn dat het weer allemaal werkt 🙂 Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, laat het dan weten. We helpen je graag verder op ons forum 😃
Badge
Hoe kan je internet helemaal uitzetten dan? Ik heb een uitkering en wil dit soort ongein zien te voorkomen!
Reputatie 5
Badge +11
Hi CosmicDancer,

Je kunt op Mijn Simyo, onderaan de overzichtspagina, de optie 'Internet op je mobiel - Nederland' uitzetten. Het is dan niet meer mogelijk om met je simkaart te kunnen internetten.
Ook kun dit in je telefoon zelf uitzetten, maar dat hangt dan een beetje af van het merk en type toestel dat je hebt hoe dat precies moet. Als je dat laat weten kunnen we je daar wel bij helpen, hoor.

Reageer