.

Beantwoord

Mijn 3G doet het niet meer, wat moet ik doen?

  • 28 February 2015
  • 2 reacties
  • 1320 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Ik heb een sim-only abonnement bij simyo : 500 mb en 100 bel/sms. Sinds vorige week doet mijn 3G het niet meer. Is hier een oplossing voor?
icon

Beste antwoord door koorelle 28 February 2015, 20:50

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Dat is heel vervelend, heb je alle instellingen nog goed staan op je telefoon en in "mijn Simyo"?
Zo ja, heb je al eens geprobeerd om je telefoon uit te zetten en de simkaart er gedurende een aantal minuten eruit te halen, weer terugdoen en telefoon weer aanzetten?
Zo ja, dan is het wachten tot er een moderator reageert en dat zal maandag worden.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi 8193, welkom op het forum van Simyo!

Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Internet. Het forum blijft hopelijk zo voor iedereen overzichtelijk.

Top dat koorelle al heeft geprobeerd je te helpen 😃 Heb je haar tips ook doorgenomen?

Je kunt dus controleren in je telefoon of je internetinstellingen goed staan. Hier kun je kijken voor je internetinstellingen.

Ook kun je op Mijn Simyo zien onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart > Mijn instellingen of je optie Internet op je mobiel – Nederland aanstaat. De optie staat gelukkig aan. Het uit- en aanzetten van je telefoon is daarnaast altijd goed om te proberen ;)

Ik heb je internetoptie gereset. Wil je je telefoon even uitschakelen en weer aanzetten? Zo gaat die zich opnieuw aanmelden op het netwerk.

Als de bovenstaande tips niet helpen, wil je dan je simkaart testen in een andere telefoon? Op die manier kunnen we kijken waar het probleem ligt.

Laat je het ons weten? 😮

Reageer