Skip to main content
Beantwoord

Melding geen verbinding?

  • 6 July 2024
  • 1 reactie
  • 17 Bekeken

Goedendag, sinds gister maakt mijn telefoon geen verbinding voor mobiele data (wel wifi) en bellen. 
wellicht moet mijn simkaart worden reset door jullie..? dat las ik in een eerder bericht van een klant: 

 

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Mies Seijs,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je internet niet werkt. Maar het is goed dat je hierover informeert, dan kijken we samen naar een oplossing. Zou je alleen nog kunnen delen welk toestel je hebt en of je dit probleem overal hebt of op specifieke locaties?

Ik wil je als eerst vragen om de stappenplan op deze pagina's te volgen: Internet op mobiel werkt niet en Handmatig mobiel internet instellen. Als je in het buitenland bent wil ik je adviseren om ook deze stappenplan te volgen: Mobiel internet in het buitenland instellen. Hierna zou alles weer moeten werken.

Graag hoor ik van je of dit heeft geholpen, zo niet kijken kan ik je simkaart altijd een reset geven!

Groetjes,
Seren

Reageer