.

Beantwoord

MB`s niet gratis met WIFI ?

  • 1 September 2015
  • 2 reacties
  • 181 Bekeken

Ik gebruik alleen wattsap en internet als ik thuis of op m`n werk ben en daar is WIFI. Ik heb geen internetbundel op dit moment en kreeg bericht dat ik MB`s gebruik van 15 ct per MB .Is dat dan niet gratis met WIFI????Snap dit niet zo goed.............ALs ik bij mijn verbruik kijk zjn het bedragjes varierend van 1 ct tot 15 ct. Er is echter bijna 10 euro beltegoed verdwenen daardoor want bellen doe ik nooit.Hoe kan dat???
icon

Beste antwoord door Anonymous 1 September 2015, 21:10

Bekijk originele reactie

2 reacties

Beste Karinmobiel61,

Wi-Fi is gratis en staat geheel buiten Simyo. Wat ik uit je verhaal opmaak is dat mobiele netwerken (mogelijkheid tot simyo data) en Wi-Fi op je telefoon bij instellingen aanstaan. Wanneer je bijvoorbeeld onderweg van huis bent naar je werk kan de telefoon toch nog steeds actief zijn. Bij geen of zwak Wi-Fi signaal springt de telefoon naar 3G. Er blijven verbindingen bezig, je telefoon is een kleine wonderbox.....een pc op madurodam-schaal.
Persoonlijk zet ik op mijn telefoon alleen mobiel data aan wanneer ik het nodig heb....... Jij wilt als ik het goed begrijp geen data kosten, dan raad ik je aan om op
Mijn Simyo bij (netwerk)instellingen internet uit te zetten.
En als je geen bundel hebt voor MB dan zijn de kosten idd 0.15 Eur per MB en dan gaat het behoorlijk snel.
En bij beltegoed kun je zelfs een negatief saldo krijgen.
Dus kort samengevat: Op Mijn Simyo internet uit.

Alles duidelijk?
Friesian.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Karinmobiel61,

Goed dat je dit komt navragen bij ons! Ik kan me voorstellen dat dit even verwarrend is. Ik heb eigenlijk niets meer toe te voegen aan het antwoord van Friesian. Als je geen internet wilt gebruiken buiten de wifi om, kun je de internetoptie het beste uitzetten via Mijn Simyo. Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

@Friesian, bedankt voor je duidelijke uitleg :)

Groetjes,
Angela

Reageer