.

Beantwoord

MB's buiten bundel verbruikt, hoe kan dat?

  • 31 August 2015
  • 3 reacties
  • 151 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 11 reacties
Hallo, we hebben al een paar abonnementen bij Simyo lopen en sinds een paar weken heb ik ook voor mijn dochter een abonnement bij jullie afgesloten.
Afgelopen donderdag 27 aug. kreeg ze een sms met de mededeling dat er 80% van de internetbundel van 200 Mb bereikt was. Met nog 4 dagen te gaan en alleen te internetten via Wifi, geen probleem was ons idee. Op vrijdag heeft ze het laatste beetje gebruikt. Zaterdag en zondagochtend niet gebruikt (vanwege een slaapfeestje bij een vriendinnetje waar ze geen telefoon mee naar toe mag). Wat schetst onze verbazing: zondagochtend even na 7:00 uur vindt er internet buiten de bundel plaats (telefoon ligt ongebruikt op tafel sinds zaterdagmiddag). Daarna nog 12 keer exact dezelfde MB's verbruikt en bij de 13e keer is ze afgesloten (in totaal ruim 800 MB buiten de bundel). Wij hebben niet kunnen vinden waar dit enorme verbruik door gekomen is. We hebben meteen alles afgesloten in de telefoon en weten niet verder wat te doen. Wij hopen dat u duidelijkheid kunt scheppen en coulant met deze nare situatie wilt omgaan.

Zojuist hebben we op jullie forum een topic gevonden over te hoog verbruik buiten de bundel ('Waar komt mijn buiten bundel verbruik vandaan?"). Daarin wordt aangeraden om extra MB's voor dezelfde maand bij te kopen, zodat de schade beperkt zou blijven. Wij hebben dus zojuist direct 500 MB bijgekocht (er was immers ruim 800 MB buiten de bundel verbruikt. Maar nu blijkt dat dit niets zal helpen, omdat het extra aantal MB's niet de reeds geleden schade zal beperken. We moeten alleen maar meer betalen in plaats van minder.
Kunnen jullie alsjeblieft reageren en ons helpen bij het oplossen van dit probleem? Het te betalen bedrag deze maand is ontzettend hoog en zeer ongewenst.

Met vriendelijke groeten,
Bieuwe en Linda
icon

Beste antwoord door Ernst 2 September 2015, 11:09

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

3 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi EC4,

In dit topic hebben we over deze kwestie ook contact.
Vind je het goed als we in dat topic verder gaan?
Badge
Hallo Ernst,
Ja uiteraard. We wisten niet zo goed hoe een dergelijk forum werkt, dus vandaar dat we het op meerdere manieren geprobeerd hebben contact te leggen.
Groeten, Bieuwe en Linda
Reputatie 6
Badge +10
Helemaal goed EC4! Dan sluit ik dit topic 🙂.

Groetjes, Tiury